Pieter Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Prosze was wszystkich o szybką pomoc... Zaczynam projekt gry ale nie zdradzam tresci i chcial byum sie dowiedziec jak zrobic sterowanie cos w stylu Third person jak w larrym 7 i w ace ventura. Jeśli moge to prosil bym o przyklad. AHA prosze jeszcze o inventory. wszystko na gm 6.1 bardzio wam dziekuje PRZEPRASZAM ZA BLAD W TEMACIE :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Inventory na ograniczoną ilość obiktów? EDIT Na ile? :] EDIT 2 Zrobi się ale to jeszcze trochę potrwa ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 20 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 tak 16 i prosze o szysza pomoc :/ ;( OK niech bedzie thx... EDIT No i co z tym przykładem jak ci idzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Skoro nalegasz. Napisałem trochę ale to nie działa zbyt sprawnie: https://gmclan.org/up152_11_inwentarz.html EDIT Napewno poprawię, ale przy średnio 30 min przeznaczonym na GM dziennie to trochę to zajmie =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 widac :P ale i tak dzieki za pomoc a jesli bedziesz mial czas to popraw ok? umieszczam cie w creditsach jeszcze ktos chce pomuc? Zrobił byś jeszcze przeciąganie przedmiotów z inventory na cos z odpowiednią akcją... :) EDIT: Spoko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 24 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Wlasnie stworzylem przyklad ktory wykorzystam w mojej grze ale potrzebna mi wasza pomoc w poprawieniu kilku blendow ktore opisane sa w okienku inf. gry. http://www.freewebs.com/pieter6/3thperson.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 30 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Szkoda że nie chcecie mi pomuc a miałem taki fajny pomysł na gre... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 w Left pressed: if place_free(x,y) {global.tox = mouse_x - 25; global.toy = mouse_y - sprite_height; //canmove = 1; stop = 0;} Wystarczy dodać place_free(x,y) żeby sprawdzało czy coś jest w danym miejscy czy nie PS.objekt "blok" musisz mieć wszędzie gdzie jest ściana(cały obszar ściany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 10 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 dzieki ci bardzo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się