Skocz do zawartości

AGENT R.E.D. DEMO


ld4r0l

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: AGENT R.E.D

 

Gatunek: Top-down (labirynt)

 

Opis: Wcielasz sie w Agenta R.E.D, którego zadaniem jest pokonać wszystykie potwory i ocalić życie

Profesora Green.

Zbieraj punkty i bonusy, unikaj potworów i ocal Profesora.

(w demie jest 13 leveli).

 

Download: AGENT R.E.D DEMO

Rozmiar pliku: 1090KB (po rozpakowaniu 2.3mb )

 

Autorzy:

Programowanie: ld4r0l

Fabuła: ld4r0l

Grafika: ld4r0l

Muzyka: brak w wersji DEMO

Screeny:

screen1dx9.png

screen2qq0.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem grę w 3m cud, dlaczego tak długo? O tuż przepycham sobie takie coś drewniane (chyba) dobiłem do ściany i się już nie ruszyłem!!!! Potem podszedłem do tych strzałek bo nie wiedziałem co to jest i już nie mogłem się ruszyć. Popraw to, acha i przydała by się jeszcze jakaś lepsza grafika... Na razie nie oceniam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przejdę od razu do spostrzeżeń z gry:

 

1. Dołączę się do ogólnego chóru i krzyknę: Skopiowany przykład! Zmiana grafiki nie czyni z Ciebie twórcy. Yoyo games powinno Cię oskarżyć o prawa autorskie.

 

2. Fabuła: "Wcielasz sie w Agenta R.E.D, którego zadaniem jest pokonać wszystykie potwory i ocalić życie

Profesora Green." Hmm... bardzo ciekawa. Nie wyjaśnia mi jednak po co potwory porwały profesora (i czy w ogóle go porwały ??), skąd się wzięły, kim jestem ja dla profesora... Sam opis powinien mieć troszkę więcej niż 1 (słownie: jedno) zdanie :boxed: .

 

3. Co do grafiki: Zero klimatu. Potwory to kosmici? Pierwszy napotkany potwór w grze wygląda (według mnie) jak latająca armata. One w ogóle do siebie nie pasują, wszystkie z innych bajek (potem to nawet widziałem zielone Pac-Many). Animacja bohatera się tnie, gdy idziesz do "góry" lub w "dół", Agend R.E.D wygląda jakby miał tiki nerwowe <_< .

 

4. Na poziomie 2-gim zaciąłem się na beczce. Na poziomie 3 można się na strzałkach zablokować koło Exitu. W bonusie jest tyle monet, że nie ważne co byś robił, czas nie pozwoli Ci zebrać wszystkich.

 

5. Twoja wersja tego przykładu różni się zasadniczą rzeczą: W Tutorialu główkowałem, żeby go przejść. U Ciebie wiało nudą i chętniej obejrzałbym ikony na pulpicie.

 

Podsumowanie:

-Po pierwsze zadbaj o grywalność. Wersja tutoriala opiera się na myśleniu, można się łatwo zablokować przez popełnienie błędu i wtedy trzeba zacząć od nowa. Twoja wersja opiera się głównie na unikaniu potworów i zbieraniu monet, a nie o to chodzi w grach typu "Maze".

-Zmień grafikę. Gruntownie. Na jakąś klimatyczną(zgodną z fabułą), która będzie również współgrała z potworami. Zauważ, że dużą część grafiki w grze-labiryncie zabiera podłoga. Więc i ona musi być zróżnicowana pod względem wyglądu. Jeśli nie znasz się na tym pogadaj z kimś z forum.

-Zmień fabułę! Ja np. grając w tą grę mam gdzieś życie profesora Green bo z opisu nawet nie wiem kto to.

-Dodaj coś od siebie, zamiast przerabiać przykład. Nowe elementy z tej serii co beczka, przeszkody, gra na czas... czy coś.

 

Oceniam na: 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...