Skocz do zawartości

ld4r0l

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia ld4r0l

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Tytuł: AGENT R.E.D Gatunek: Top-down (labirynt) Opis: Wcielasz sie w Agenta R.E.D, którego zadaniem jest pokonać wszystykie potwory i ocalić życie Profesora Green. Zbieraj punkty i bonusy, unikaj potworów i ocal Profesora. (w demie jest 13 leveli). Download: AGENT R.E.D DEMO Rozmiar pliku: 1090KB (po rozpakowaniu 2.3mb ) Autorzy: Programowanie: ld4r0l Fabuła: ld4r0l Grafika: ld4r0l Muzyka: brak w wersji DEMO Screeny:
  2. Spoko "pobawię" się tym kiedyś ^^ narazie dzięks. :thumbsup: Takie pytanie jeszcze co do tego sprite_index da się zmienić view sprita czy trzeba robić kolejnego sprite do każdego kierunku? (mam chodzenie z speed i direction a w sprite mam wszystkie viewy jakie potrzebne) ? Sory że tak zawile ;pp
  3. Ok jeszcze raz wielkie dzięki ! Co prawda "wróg" jest mało inteligentny ale dzięki :)
  4. Ok już działa wielkie dzięki widocznie coś źle pisałem :) Edit: A jak bym chciał żeby sprite sie zmieniał przy zmianie kierunku wroga to tak samo jak z bohaterem ? No i właściwie temat do zamknięcia :)
  5. Dałem do stepa (cały czas tam bylo ) nie działa , tylko ściana miała solid, ale zmieniłem wrogowi na solid i też nie działa ;/
  6. Nie działa dalej przechodzi przez ściany. A gdzie dokładnie ma to wkleić może nie tu daje? No i jak wrog ma wiedzieć że ma omijać ściany (obiekty solid) czy te potentia_step mu o tym mówi ? Edit: Boro Casso: niestety też nie działa a gdzie mam dać te mp_potential_step .. ? Hunter: tak ma zaznaczony solid.
  7. Niestety ani w mp_potential_step(...) ani w mp_potential_step_object(...) nie działa dalej przechodzi przez ściany. Może coś źle pisze: move_towards_point(obj_person.x,obj_person.y,4); // obj_person to bohater mp_potential_step_object(obj_wallcor.x,obj_wallcor.y,4,true); // obj_wallcor to ściana
  8. A co dać w mp_potential_step(x,y,speed,checkall) zamiast checkall bo niewiem ? dzięki za pomoc.
  9. Witam mam taki problem, mianowicie: Mam bohatera i wroga i chcę aby wróg chodził za bohaterem mam już gotowe podążanie (move_towards_points itd.) ale nie potrafię zrobić żeby wróg omijał ściany. Może ma ktoś jakiś pomysł? Szukałem już na forum ale nic nie znalazłem proszę o pomoc i z góry dziękuję :|
×
×
  • Dodaj nową pozycję...