Skocz do zawartości

HUD w grze 3D


Rekomendowane odpowiedzi

Zdecydowanie prawidłowo i zdecydowanie prościej:

daj temu obiektowi depth=-10000000

GML
d3d_set_projection_ortho(0,0,view_wview[0],view_hview[0],0)

d3d_set_hidden(false)

/* Rysuj sobie obiekty na ekranie */

d3d_set_hidden(true)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...