Malaczek Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Mam problem, a mianowicie jak zrobić, aby było "przejście do następnego poziomu po zabiciu wszystkich". Proszę o szybkom i szczerą pomoc. z góry dzięki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Najlepiej użyć zmiennych :) W CREATE bohatera wpisz: kill=0 A przy zabiciu wroga: kill+=1 A w STEP bohatera: if kill=(tutaj wpisz ilu tam masz wrogów) { goto_room(nazwa rooma) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 GML if instance_number(parent_wrogow) = 0 then room_goto_next(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Aha, mój błąd zamiast goto_room ma być room_goto(nazwa rooma) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 GMLif instance_number(parent_wrogow) = 0 then room_goto_next(); 1. Gdzie to w bochaterze? 2. (parent_wrogow) -co tutaj nazwa czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 1. Gdzie Ci potrzeba. 2. Tak, nazwa obiektów "wrogów". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 no i błąd Ale 1 w bohaterze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 https://gmclan.org/up152_12_score_.html Take a look. Tylko zniszczy tych złych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Mi złych rozwala, ale do room'a mi nie idzie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 a nie powiedziałeś czy teraz ci działa to co ci napisałem <_< W CREATE bohatera wpisz: kill=0 A przy zabiciu wroga: kill+=1 A w STEP bohatera: if kill=(tutaj wpisz ilu tam masz wrogów) { room_goto(nazwa rooma) } Teraz dobrze powinno być :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Tamten przykład co Tymon dał w jednak zadziałał było tam jak iść do następnego room'a Dzięx za pomoc wam wszystkim :thumbsup: Edit: a jak zrobić żeby gra startowała po naciśnięciu spacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Od tego jest odpowiednie zdarzenie w GM. Poszukaj, już pokazywać palcem nie będę. Dodaj w nim tylko przejście do odpowiedniego rooma i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 A jak chcę zrobić inny cel to mi wyskakuje błąd :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Egzekutor, twoja metoda jest niepoprawna (przy zabiciu wroga dodaje zmienną niszczącemu się wrogowi i wywala błędy, bo jej u wroga nie ma) i nieelastyczna (do każdego levelu inną zmienną). No offence. Edit: a jak zrobić żeby gra startowała po naciśnięciu spacji? Event press space -> jakiś event, np. kod room=costam; Tymon był szybszy, ale ode mnie masz na tacy. A jak chcę zrobić inny cel to mi wyskakuje błąd Co my? Jasnowidze jakieś? Treść błędu podaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Nie już wszystko ok. Tylko ja mam w grze celownik z przykładu lecz jak wcisnę przycisk pyszy bez naboi to i tak bandziory umierają :( POMOCY! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się