xXxkuci bartekxXx Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Witam mam problem http://rapidshare.com/files/195113222/NIE_..._262_2.rar.html i co mam zrobić żeby jak żołnierz zaatakuje wroga to jak go zniszczy to żeby szedł dalej ?? :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 W obiekcie "object3", czyli w obiekcie wroga w Evencie DESTROY: GML (DESTROY) if instance_nearest(x,y,object0) { object0.speed=1 } Przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/l/l-ichał Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Nie powiem Ci lepszego rozwiązania bo po prostu nie wiem. Ale spróbuj zmienić collision na step, a w nim: GML if place_meeting(x,y,object3) { alarm[0]=-1 speed=0 zycie-=0.1 if zycie<=0 instance_destroy() } else { speed = 1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 W obiekcie "object3", czyli w obiekcie wroga w Evencie DESTROY: GML (DESTROY)if instance_nearest(x,y,object0) { object0.speed=1 } Tak, ale, żeby ruszył potwór trzeba w bohaterze GML if instance_nearest(x,y,object3) { object3.speed=1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXxkuci bartekxXx Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 W obiekcie "object3", czyli w obiekcie wroga w Evencie DESTROY: GML (DESTROY)if instance_nearest(x,y,object0) { object0.speed=1 } Przykład Dziex temat można zamknąć :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi