XxMichałxX Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Jak zmienic zeby w healthbarze wartosc 100 nei bylo fullem, tylko np 200? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterz_pl Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Tak już jest... 100% zycia. To juz lepiej zrobic to na zmiennych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 ano fakt zrobilem ze zmienna sie na pol dzielila w pokazywaniu i git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 jeśli masz zmienną health która jest od 0-200 i chcesz ją wyświetlać w healthbarze to poprostu wyświetlaj health/2 wtedy na 200 będzie max, na 100 będzie połowa paska. Proste. Ogólny wzór to będzie chyba: health*100/max Albo możesz też sobie napisać własną funkcje rysującą healthbar EDIT: Kurde spóźniłem się :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterz_pl Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Albo możesz też sobie napisać własną funkcje rysującą healthbar To raczej lepsze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 nie umiem ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 GML (Create) linelength=0 hpmax=/*maksymalna ilość życia.*/200 hp=/*aktualna ilość hp*/200 GML (DRAW) draw_set_color(c_red) draw_line(x,y-10,x+linelength,y-10) if hp > hpmax { hp = hpmax } if hp < 0 { hp = 0 } GML (STEP) linelength= hp / hpmax * sprite_width No to masz na rysowanie linii nad bohaterem. Możesz pozmieniać :D Kolejną podam w edicie. EDIT : Zobacz przykład EDIT2: Special for you Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się