cysior Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Mam mały problem ze zmiana broni. Proszę o pomoc. Co poprawić żeby wszystko dobrze chodziło? Chodzi o to ze hero strzela 2 pociskami ;/ W create obj_bohater GML ready=1 readyy=1 Alarm [0] GML ready=1 Alarm [1] GML readyy=1 Glob L. Button GML if ready=1 { instance_create(x,y,obj_pocisk) ready=0 alarm[0]=40 } if readyy=1 { instance_create(x,y,object22) readyy=0 alarm[1]=20 } Press 1-key GML alarm[0]=40 Press 2-key GML alarm[1]=20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 zamiast g.l.b daj g.l.pressed :P i zadzialczy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Nadal to samo ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Glob L. Button GML if ready=1 { instance_create(x,y,obj_pocisk) ready=0 alarm[0]=40 } if readyy=1 { instance_create(x,y,object22) readyy=0 alarm[1]=20 } ... zamieniles to:Glob L. Button na to:Glob L. Pressed? i tam ten kod? EDIT:A daj kod w pocisku...xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 ja to nie wiem w ogole do czego te alarmy ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 no to po co sie odzywasz?? 0_o EDIT:Tak w ramach promocji ci powiem że alarmy są do czasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 strzela na poczatku 2x bo sa prawdziwe 2 zmienne odpowiedzialne za strzal i tworzenie pocisku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 ale przecież jedna zmienna jest od strzelania druga od obj?? o_0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 qrde Create: _strzal = true klaiwsz strzlau czy cos: if (_strzal) { alarm[0] = room_speed*ilosc sek _strzal = false; instance_create(...); } ALARM[0] _strzal = true a co to ten object22 to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Wielkie dzięki. Wytłumaczył mi to wszystko hunter na gg :) Temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się