Skocz do zawartości

Zablokowane Podążanie?


cysior

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie? Jak to zrobic poprawnie mam Obj_0 który ma podążać za Obj_1, a gdy zobaczy Obj_Hero to za nim.

 

Mam taki kod, niestety działa na odwrót ;/

 

 

 

GML
move_towards_point(Obj_1.x,Obj_1.y,3)

if distance_to_object(Obj_Hero) >100

{

move_towards_point(Obj_Hero.x,obj_Hero.y,3)

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziala na odwrot przez to: move_towards_point(Obj_1.x,Obj_1.y,3)

EDIT: TFU, nie do konca przez to. Tak ma byc:

GML
if(distance_to_object(Obj_Hero)>100)

move_towards_point(Obj_Hero.x,obj_Hero.y,3)

else

move_towards_point(Obj_1.x,Obj_1.y,3)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...