Skocz do zawartości

Myszka


LRostalski

Rekomendowane odpowiedzi

lol, ty mu podajesz zupełnie inne rozwiązanie, niż on chciał xD

 

to jest kod, który musisz dać do step, w obiekcie skoczka (warunek zostanie spełniony, jeśli LPM i PPM zostaną wciśnięte)

GML
if (mouse_check_button_pressed(mb_left)) and (mouse_check_button_pressed(mb_right))

{

/*akcja skoku*/

}

 

ale i tak twój pomysł jest trochę niejasny, ponieważ niewyjaśniłeś jak działa sam "skok" w tej twojej grze ;)

 

ale z tego co zrozumiałem, chcesz żeby lepszy skok wychodził w momencie, w którym klikniemy PPM i LPM w odpowiednim czasie (czyli w najlepszym miejscu na wybicie się), żeby coś takiego zrobić musisz postawić "obj_jakiś" w tym idealnym miejscu na wybicie się, a w momencie wykonania skoku, zmienna odpowiadająca, za jego odległość musi być różnicą "idealnego skoku" (np. zmienna ta zostanie ustalona na 130 [czyli tak jakby 130m]) i odległości skoczka od "obj_jakiś" w momencie skoku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...