LRostalski Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Jak zrobić takie coś jak jest w deluxe ski jump gdy chcemy się odbić to musimy nacisnąć 2 przyciski naraz i ważny jest by były one jak najdokładniej wciśnęte jednocześnie i jak wciśniemy idealnie odbicie będzie lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Curchack Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Hmm, może coś w tym stylu: po naciśnięciu jednego przycisku uruchom "stoper" i po naciśnięciu drugiego go zatrzymaj. Im mniejsza liczba na stoperze będzie, tym dokładniejsze było wciśnięcie xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 lol, ty mu podajesz zupełnie inne rozwiązanie, niż on chciał xD to jest kod, który musisz dać do step, w obiekcie skoczka (warunek zostanie spełniony, jeśli LPM i PPM zostaną wciśnięte) GML if (mouse_check_button_pressed(mb_left)) and (mouse_check_button_pressed(mb_right)) { /*akcja skoku*/ } ale i tak twój pomysł jest trochę niejasny, ponieważ niewyjaśniłeś jak działa sam "skok" w tej twojej grze ;) ale z tego co zrozumiałem, chcesz żeby lepszy skok wychodził w momencie, w którym klikniemy PPM i LPM w odpowiednim czasie (czyli w najlepszym miejscu na wybicie się), żeby coś takiego zrobić musisz postawić "obj_jakiś" w tym idealnym miejscu na wybicie się, a w momencie wykonania skoku, zmienna odpowiadająca, za jego odległość musi być różnicą "idealnego skoku" (np. zmienna ta zostanie ustalona na 130 [czyli tak jakby 130m]) i odległości skoczka od "obj_jakiś" w momencie skoku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Eh... abs(czas_wcisniecia_lewego - czas_wcisniecia_rawego) Czas licz jak chcesz - alarmami, klatkami, czy może przez current_time(). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się