sebuilder Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 całe forum o crashu robi grę więc potrzebuje paru skryptów i przykładów. Ta gra to platformówka. 1Jak zrobić ze Hero po kontakcie z obiektem 12 przenosi się do obiektu 21 2Jak zrobi pauzę taką ze cały screen zmniejsza się do 1/4 w prawym górnym rogu i na dole jest opcja idź do warp rooma a po prawej ilość punktów i żyć 3Jak zrobić ze obiekt jest obrócony na hero (w lewo albo prawo) do punktu dwa bardzo proszę example pomoc będzie opisana w credits PS. Poszukuje kogoś kto będzie muzykę robić do tej gry( I nie chodzi mi zęby dać link o stronę z midisami bo znam takie linki) PS2. Jak potrzebny będzie wam silnik to podam przez GG bo nie chce żeby ktoś se go wziął : 6700255 Błąd ort. w nazwie tematu i to taki rażący! Warn +1. Level Up! gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Nie napisałeś nic o projekcie, nawet linka nie dałeś, a żądasz "example" - nie ma szans. 1. Nie wiem o co chodzi: 1.1. Co to jest to "12"...? Obiekt? 1.2. Jak obiekt ma się do obiektu przenieść O.o ? 2. Przenosisz wszystko na surface'a, i samego surface'a malujesz odpowiednio zeskalowanego. 3. Nie mam pojęcia, o co chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 ad.1 przy kolizji?? jak tak to kolizja hero z obj12 x=obj21.x; y= obj21.y; chyba ze tych obj21 bedzie cala masa ;] ad.3 bylo gdzies na forum -ja sie z tego uczylem ;] step obiektu ktor ma sie obracac w prawo i lewo wzgledem gracza { pl=object0.x+object0.sprite_width/2 en=object2.x+object2.sprite_width/2 ///Tu walisz nazwy obiektow do ktorych sie ma obrocic///// if(pl<en){ object2.sprite_index=sprite1 }else if(pl>en) object2.sprite_index=sprite0 ///zas tu nazwy spritow lewo i prawo pana ktory ma sie obracac/////// } ^^ wiem zywcem skopiowalem, nie chcialo mi sie pisac ;] EDIT: Matko, >>żeczy<< przez RZ sie pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 A może tak: -Poznał ortografie i się z nią zaprzyjaźnił? -Nie pisał co drugi wyraz wielką literą? -Wstawiał kropki na końcu zdania? Bo z tego syfu nie idzie się rozczytać! Aha, angielskiego też się poducz. Jak już się go poduczysz to przeczytaj Helpa. Jest dołączony do twojego scrackowanego Game Makera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Skoro całe forum robi tą grę to pewnie macie tam ekspertów, jeżeli żaden z was nie zna choć podstaw game makera odpuście sobie robienie tej gry, albo weźcie się za naukę GML'a ;) Bo bez tego ani rusz. I jak napisał wyżej naucz się ortografii, interpunkcji i w ogóle języka polskiego bo z taką pisownią to nawet posta nie umiesz poprawnie napisać, a co dopiero grę. :) 1. Zrób kolizje obj_hero z obj_12 i w step: daj akcje na znikanie i pojawianie się obiektu hero w/przy obj_21. 2.Sam nie wiem, :) może jak bym uruchomił GM'a coś bym pokombinował ale mój komputer czeka format i teraz nie chce mi się w to bawić. 3. Tego pytania zupełnie nie rozumiem. OBJ obrócony na hero? jaki obiekt w jakim sensie na hero? a może że obj_hero jest obrócony w prawo lub w lewo. Podszkol się z języka polskiego i lepiej sprecyzuj to pytanie. Ogólnie cały ten post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Zrób obiekt, daj w create GML crash=10/0; i odpal :D Będziesz mieć zaje##stą grę o Crashu :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 3. if obiekt.x < hero.x then direction = 0 else direction = 180; lub obiekt.direction=point_direction(x,y,hero.x,hero.y) zalezy o co chodzi, o jaki obiekt, jaka role ma spelniac itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Nie produkujcie sie na niego. Zacznijmy tak: skoro punktu 1 nie potrafisz-nie zrobisz punktu 2, a tym bardziej całej gry.Co więcej ten temat powinien zostać przeniesiony do pytań początkujących. Dodatkowo zapraszam na stronę główną gmclan do faq i tutorialów podstaw o gm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się