baca Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Potrzebuje algorytmu na rysowanie gwiazdy, w której można ustawić ilość wierzchołków, położenie x, y, obrót, skala, wysokość wierzchołków z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Wut? "Algorytm Na Gwiazdę" Chodzi Ci o gwiazdę w 3D?? i jaki algorytm? <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 widziałem na gmc taki extansion "Extra draw functions" - tam jest takie coś, ale musisz mieć gm7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 2d takie coś jak kółko czy kwadrat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Algorytm?;] jak w 2d to jest normalny kod jak napisałeś na kwadrat czy na kółko. :) weź przeanalizuj kod kwadratu i może zaczaisz o co chodzi. tam wybierasz ilość boków, długość itd. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 To jest sama matematyka, z której jestem słaby. Gwiazdę potrafię zrobić ale nie z ustalonymi współrzędnymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 a patrzyłeś na ten Extra draw functions ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Nie mogę ściągnąć chyba jest wygasły link. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Nawet tak: GML /* argument[0] // położenie x argument[1] // położenie y argument[2] // ilość wierzchołków argument[3] // wysokość wierzchołków argument[4] // wysokość dolin argument[5] // obrót argument[6] // skala */ var _d, _n, _px, _py, _cx, _cy, _nx, _ny; argument[3] *= argument[6]; argument[4] *= argument[6]; _d = 360 / argument[2]; for( _n = 0; _n < argument[2]; _n += 1 ) { _px = argument[0] + lengthdir_x( argument[4], argument[5] + _d * ( _n - 0.5 ) ); _py = argument[1] + lengthdir_y( argument[4], argument[5] + _d * ( _n - 0.5 ) ); _cx = argument[0] + lengthdir_x( argument[3], argument[5] + _d * _n ); _cy = argument[1] + lengthdir_y( argument[3], argument[5] + _d * _n ); _nx = argument[0] + lengthdir_x( argument[4], argument[5] + _d * ( _n + 0.5 ) ); _ny = argument[1] + lengthdir_y( argument[4], argument[5] + _d * ( _n + 0.5 ) ); draw_line( _px, _py, _cx, _cy ); draw_line( _nx, _ny, _cx, _cy ); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Dzięki tymon oto mi chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 A tu lekko zoptymalizowane: GML /* argument[0] // położenie x argument[1] // położenie y argument[2] // ilość wierzchołków argument[3] // wysokość wierzchołków argument[4] // wysokość dolin argument[5] // obrót argument[6] // skala */ var _d, _n, _w; argument[3] *= argument[6]; argument[4] *= argument[6]; argument[2] *= 2; _d = 360 / argument[2]; draw_primitive_begin( pr_linestrip ); for( _n = 0; _n <= argument[2]; _n += 1 ) { if( _n mod 2 ) _w = argument[4]; else _w = argument[3]; draw_vertex( argument[0] + lengthdir_x( _w, argument[5] + _d * _n ), argument[1] + lengthdir_y( _w, argument[5] + _d * _n ) ); } draw_primitive_end(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się