PoxiPol Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 GML part_type_speed(pType,Obj_Player.speed,Obj_Player.speed,0,0); part_type_direction(pType,Obj_Player.direction*-1,Obj_Player.direction*-1,0,0); Was machen ich falsh? Particle w ogole sie nie poruszaja, a potrzebuje aby sie poruszaly. (To powinien bys nieskonczony ciag Emo(t)ikonek, ale mi sie nie chce) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 A gdzieś to wstawił? Jak w create to nie dziw się że stoją w miejscu. To trza w step dać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch7 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 ...lub w Draw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 part_emitter_region. poczytaj w helpie i na forum. cos znajdziesz. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się