Skocz do zawartości

Particle


PoxiPol

Rekomendowane odpowiedzi

GML
part_type_speed(pType,Obj_Player.speed,Obj_Player.speed,0,0);

part_type_direction(pType,Obj_Player.direction*-1,Obj_Player.direction*-1,0,0);

 

Was machen ich falsh?

Particle w ogole sie nie poruszaja, a potrzebuje aby sie poruszaly.

(To powinien bys nieskonczony ciag Emo(t)ikonek, ale mi sie nie chce)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...