Skovv Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Prosty przykład jak zrobić wsiadanie i wysiadanie z samochodu. LINK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Przykład raczej cienki bo jakbyś postawił 2 takie same samochody to by oba skręcały. Nie jestem pewien ale sądząc po kodzie który przeczytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Eeeee...racja :] jadą 2 na raz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 eee to po co dajesz nie sprawdzone przykłady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 sprawdzałem...gracz i auta osobno chodzą wsiada itp...działa...o tym nie pomyślałem...ale resztą mam właśnie taki problem:chcem zrobić tylko 1 bota i umieścić kilka na mapie...umierają wszystkie na raz :/ nie wiem czemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 bo pewnie kazesz programowi niszczyc wszytskie instancje zamiast np. tej w ktorej wykonuje sie kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Ehh...mam tak: bot/step: if ( bot1.hp <= 1 ) { player.kasa+=100 instance_destroy() } I usuwa mi wszystkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 instance_destroy(self); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Przykład całkiem spoko tylko jakoś nie przypomina mi to gta2. 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 instance_destroy(self); Wiesz co piszesz? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 instance_destroy nie posiada przeciez zadnego argumentu! wywali przeciez error! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 To sie pogubilem :) bylem prawie pewny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 po prostu w każdym obiekcie warunek jest prawdziwy, więc każdy klon się usuwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 sprawdzałem...gracz i auta osobno chodzą wsiada itp...działa...o tym nie pomyślałem...ale resztą mam właśnie taki problem:chcem zrobić tylko 1 bota i umieścić kilka na mapie...umierają wszystkie na raz :/ nie wiem czemu ale mi chodziło o to że jak postawisz 2 takie same samochody np. czarny i czarny to wtedy poruszają się 2 lepiej byś zrobił to na zmiennych lokalnych wtedy by tak nie było "chyba". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Przykład całkiem spoko tylko jakoś nie przypomina mi to gta2. 3/5 Chodziło mi raczej o kolesia i samochody... ale mi chodziło o to że jak postawisz 2 takie same samochody np. czarny i czarny to wtedy poruszają się 2 lepiej byś zrobił to na zmiennych lokalnych wtedy by tak nie było "chyba". Czyli zamiast fura1 to glogal.fura1 itp?? EDIT: Odwrotnie :] bez global? EDIT2: Ehh, wiedziałem! Błąd, bo zmienna fura jest w kilki obj... EDIT3: Spróbowałem jeszcze z local.fura ale nic....błąd. :/ Jeśli dalej będziesz popełniał takie błędy i kompletnie olewał regulamin, będzie blokada na tydzień Mimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Nie ma to jak zakładać temat z przykładem, a potem pytać się jak go naprawić :] Przykład nieciekawy, widywałem lepsze. Nic nadzwyczajnego. 1/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megaman Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 chyli amiast fura1 to glogal.fura1 itp?? Ej weź używaj polskiego A ty po co to napisałeś? Chcesz kolejnego warna? Polecam przeczytać ! Mimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 może tak "Z" mi nie działa? Nie pogrążaj się. Kolejny bezsensowny post. Zaraz zamknę temat. Warn. Mimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się