tomalas Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Zrobiłem ruchomą platformę ale jak bohater na niej stanie platforma jedzie do przodu ,a on spada bo stoi w miejscu. Próbowałem różnych kombinacji z kolizjami, ale nie mogę sobie poradzić. Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 hspeed=other.hspeed? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Widziałem to gdzieś w sieci. Wygląda to tak: Objekt Bohatera Step {//the same old gravity code gravity_direction = 270; if place_free(x,y+1) gravity = 0.7 else gravity = 0; if vspeed > 15 {vspeed = 15;} //BELOW IS THE CODE FOR MAKING THE CHARACTER RIDE THE PLATFORM if place_meeting(x,y+sprite_height+1,mblok) {hspeed = instance_nearest(x,y,mblok).hspeed;} else {hspeed = 0;} } Kolizja z ruchomą platformą if vspeed>-1 then {speed=0; other.solid=1} else other.solid=0; A ruchy platformy, to nic prostszego. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się