Skocz do zawartości

Ruchome Platformy


tomalas

Rekomendowane odpowiedzi

Widziałem to gdzieś w sieci. Wygląda to tak:

Objekt Bohatera

Step

{//the same old gravity code
 gravity_direction = 270;
 if place_free(x,y+1)
   gravity = 0.7
 else
   gravity = 0;
 if vspeed > 15 {vspeed = 15;}
 //BELOW IS THE CODE FOR MAKING THE CHARACTER RIDE THE PLATFORM
 if place_meeting(x,y+sprite_height+1,mblok) {hspeed = instance_nearest(x,y,mblok).hspeed;}
 else {hspeed = 0;}
}

Kolizja z ruchomą platformą

if vspeed>-1 then {speed=0; other.solid=1}
else other.solid=0;

 

A ruchy platformy, to nic prostszego. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...