max1996 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Witam! Co zrobić, aby obj1 nie mógł podejść do obj2 na bliżej niż 20 (j)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 if distance_to_object(obj) > 20 { ruch } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1996 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 no tak ale chodzi mi właśnie o ten ruch :D żeby tworzył się efekt takiej niewidzialnej ściany :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 hmm a ja wiem jak ty chcesz sterowac ? np . if distance_to_object(obj) > 20 { move_towards_point(jakis_obj.x,jakis_obj.y,szybkosc) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Robisz GML if distance_to_object(obj1) <=20 { vspeed=0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1996 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 a co zrobić, aby się lekko odbił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 na przykład GML if distance_to_object(obj1) <=20 { vspeed=0; x-=4; } Oczywiście jeśli tylko w jedną strone ma się odbijać EDIT: Zapomniałem dopisać x-=4; przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się