Skovv Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Mam kod player.naboje=200 if ( player.noboje = 0 ) { show_message('Brak Naboi!') } i mam błąd gratis do kodu: ERROR in action number 1 of Create Event for object player: Error in code at line 4: if ( player.noboje = 0 ) at position 14: Unknown variable noboje ale wolałbym żeby błędy nie było :] Pomożecie? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Apokalipsa... global.nOboje...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 o xD mialo byc naboje xD POŁĄCZONO: o dziala xD POŁĄCZONO: Jaki jest kod że jeśli warunek jest spełniony to nie można stworzyć obj do puki nie naciśnie się R? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Skovv, Twoj problem polega na tym ze nie analizujesz tresci bledow. Moze to wina nieznajomosci angielskiego, w koncu nie kazdy go umie, nie kazdy ma czas sie go uczyc. dla tego jedni uzywaja translatorow (z marnym skutkiem, ale i tak w wyniku po slowkach mozna sie domyslec kontekstu). Jest tez taka grupa ktora nie jest chetna do wykazania sie umiejetnoscia szukania rozwiazan samemu i z tlumaczac sami siebie, twierdza ze nie maja czasu bo to pilne i po co kombinowac, analizowac, skoro moga to zrobic inni. Jednak ich bog nie opuscil i podarowal im ten oto artykul o bledach, ktory pomaga zrozumiec zawile linijki kodu i jakiejs angielszczyzny, wypluwane przez niestrawnosc GMa: http://www.gmclan.org/index.php?czytajart=54 :) EDIT: I nie rób tripple-postów bo to że masz 100% warnow i brak bana to poki co dziekuj ze nikomu sie nie chcialo Cie banowac. Wiec na przyszlosc: nie zwracaj na siebie uwagi perfidnym lamaniem regulaminu, bo ktos wcisnie magiczny guzik "ban" zapewne na miesiac ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Ehh teraz to nie wiem bo jest błąd: FATAL ERROR in action number 3 of Draw Event for object player: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 4: draw_text(50,425,'Ilość:'+string(player.granaty)) at position 23: Unexpected symbol. kod jest taki: draw_text(50,425,'Ilość:'+string(player.granaty)) Powinno działać kod jest chyba dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XivroX Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 pokaż kod, który masz wcześniej, przed tą linią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 draw_set_font(bron) draw_text(50,400,'Granaty:) draw_set_font(f_1) draw_text(50,425,'Ilość:'+string(player.granaty)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 sprobuj to: GML draw_text(50,425,'Ilość'+string(player.granaty)) choc kod w tej linijce faktycznie jest dobry, jednak gdzies wczesniej musiales dac znak apostrofu ' bo innego wyjscia nie ma, zeby blad wyskoczyl. sprobuj tez zresetowac GMa bo czasem on ma swoje humorki i pluje bledami tam gdzie nie powinno ich byc :/ EDIT: no i wszystko jasne. -.- GML draw_set_font(bron) draw_text(50,400,'Granaty:') // tu nie miales konczacego apostrofa draw_set_font(f_1) draw_text(50,425,'Ilość:'+string(player.granaty)) A-N-A-L-I-Z-U-J-! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XivroX Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 draw_text(50,400,'Granaty:) na GML draw_text(50,400,'Granaty:') brak apostrofa ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 o sorki za kłopot.przeszukiwałem ten kod ale nie znalazłem tego.dziex. POŁĄCZONO: draw_text(0,0,"HP:"+string(player.lives)) draw_set_font(bron) draw_text(0,375,'AK47:') draw_set_font(f_1) draw_text(0,400,'Naboje:'+string(player.naboje)) draw_text(0,425,'Magazynki:'+string(player.magazynki)) if ( player.naboje = 0 ) { draw_text(0,450,'BRAK NABOI!PRZELADUJ!') } draw_set_font(bron) draw_text(150,375,'Granaty:') draw_set_font(f_1) draw_text(150,400,'Ilosc:'+string(player.granaty)) jak zrobic zebychodzilo za graczem?? xD Na PW ostrzegałem, że jak będzie kolejne łamanie regulaminu to będzie i kara. Ban na 3 dni, za notoryczne łamanie regulaminu. ΨΧΞ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XivroX Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 GML draw_text(view_xview[0],view_yview[0],"HP:"+string(player.lives)) draw_set_font(bron) draw_text(view_xview[0],view_yview[0]+375,'AK47:') draw_set_font(f_1) draw_text(view_xview[0],view_yview[0]+400,'Naboje:'+string(player.naboje)) draw_text(view_xview[0],view_yview[0]+425,'Magazynki:'+string(player.magazynki)) if ( player.naboje = 0 ) { draw_text(view_xview[0],view_yview[0]+450,'BRAK NABOI!PRZELADUJ!') } draw_set_font(bron) draw_text(view_xview[0]+150,view_yview[0]+375,'Granaty:') draw_set_font(f_1) draw_text(view_xview[0]+150,view_yview[0]+400,'Ilosc:'+string(player.granaty)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się