Skocz do zawartości

Błache pytanie


Ryba24

Rekomendowane odpowiedzi

To dlatego że gdy jest 1, od razu funkcja się wykonuje a gdy 10,

to odliczanie nie może dojść do końca, bo alarm ciągle się restartuje, dodaj jedną zmienną.

Zrób coś takiego.

w create dodaj:

al=0

 

tam gdze masz ten kod zmieni to na:

if distance_to_object(object6)<200&&al=0
  {
al=1
  speed=0
  alarm[0]=10;
  }

 

i w końcu w alarmie dodaj :

al=0

powinno pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, sprawdziłem jeszcze raz. Debuger mi pokazuje, że po ustawieniu alarmu wartość ta się utrzymuje, zaś w GMLu daje mi po odliczeniu wynik 0. Tak więc wnioski proste. Po skończeniu odliczania zawsze jest -1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...