Ryba24 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Taki mam kod GML if distance_to_object(object6)<200 { speed=0 alarm[0]=10; } I takie pytanie czemu alarm działa mi jak jest 1 a tak nie działa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Nie rozumiem Cie... rozwiń swoje pytanie tak by kazdy mógł je zrozumieć. =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Taki mam kodGMLif distance_to_object(object6)<200 { speed=0 alarm[0]=10; } I takie pytanie czemu alarm działa mi jak jest 1 a tak nie działa?? widocznie akcja odnosi się do alarmu 1 tzn w alram 1 masz akcje,w ogóle dziwny ten kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 To dlatego że gdy jest 1, od razu funkcja się wykonuje a gdy 10, to odliczanie nie może dojść do końca, bo alarm ciągle się restartuje, dodaj jedną zmienną. Zrób coś takiego. w create dodaj: al=0 tam gdze masz ten kod zmieni to na: if distance_to_object(object6)<200&&al=0 { al=1 speed=0 alarm[0]=10; } i w końcu w alarmie dodaj : al=0 powinno pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Xarfron dzięki ci bardzo zapamiętam na przyszłość uczymy sie na błędach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Podpowiem tylko, że tu w ogóle nie jest potrzebna dodatkowa zmienna. Alarm ma początkową wartość -1, wystarczy po wykonaniu alarmu ustawić go na -1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 widocznie akcja odnosi się do alarmu 1 tzn w alram 1 masz akcje,w ogóle dziwny ten kodOO' if(warunek && alarm[n] < 0) { akcja alarm[n] = x; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Dobra, sprawdziłem jeszcze raz. Debuger mi pokazuje, że po ustawieniu alarmu wartość ta się utrzymuje, zaś w GMLu daje mi po odliczeniu wynik 0. Tak więc wnioski proste. Po skończeniu odliczania zawsze jest -1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Przez tą zmienną speed niedziała czemu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się