Lukasz_pila Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Jak zrobić żeby główny bohater miał amunicje? Czyli chce, żeby magazynek miał 30 kul, a przerwa na ładowanie trwała np. 2 sekundy. I jak zrobić żeby te strzały (obiekt nazywa się bullet) nie latały luźno jak w miotaczu ognia, a jedyne co je łączy to wspólny skrypt, kolor i kierunek (mają latać kule prosto a nie na boki)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Magazynek robisz tak: - w create magazynek=30; - w akcji strzelania ...kod strzelania tu dajesz... magazynek-=1; - w step dajesz if magazynek=0 { ...akcja przeladowania... magazynek=30 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_pila Opublikowano 30 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Jakoś nie rozumiem tego "...akcja przeładowania....". Wpisałem wszystko oprócz tego :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Tam gdzie dałem kropki czyli: ...akcja przeładowania... ...kod strzelania tu dajesz... to dajesz tam własny kod tych akcji, czyli przeładowania i strzelania. Ja dałem ci tylko kod jak zrobić magazynek :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się