Maxius Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Więc tak. Tworze grę i mam ustawione że po kliknięciu spacji ma się odtwarzać dany dźwięk. Lecz gdy nacisnę spacje dźwięk się odtwarza ciągle, do momentu gdy puszczę przycisk. Więc jak zrobić żeby po naciśnięciu dźwięk odtworzył się tylko raz a nie cały czas? I dopiero po puszczeniu i naciśnięciu jeszcze raz klawisza dźwięk się znowu odtworzył? Z góry dziękuję i pozdrawiam, Maxius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Musisz zmienić funkcje loop na false w tej melodii chyba o to chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Nie używaj eventu Keyboard -> Space tylko Keyboard Pressed -> Space. Może pomyliłem nazwy eventów, bo dawno ich nie używałem, teraz tylko sam kod :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 GML if(keyboard_check_pressed(vk_space)) { sound_play(dzwiek); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxius Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Wielkie dzięki! Pozdrawiam i dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się