Nobody Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Zamieszczam tu wam przykład plecaka a'la Diablo ( przedmioty zajmują kilka kratek ). Wszelkie propozycje/skargi/podziękowania/listy od fanów ( niepotrzebne wykreślić ) proszę zgłaszać tutaj. Download: v1.0 https://gmclan.org/up2596_4_Inventory.html ( W rarze zapakowane wersje .gmk i .gm666. ) v1.1 https://gmclan.org/up2596_11_invsystem.html ( GM7 i tak odpali .gm6 więc po co dwa pliki -_-. A konwertować i tak muszę... ) v1.2 https://gmclan.org/up2596_11_invsystemv1_2.html Changelog: v1.2: stackowanie ( kilka przedmiotów w jednym miejscu, np. potiony ), funkcja sprawdzająca gdzie leży przedmiot i ile ich jest w plecaku, obracanie przedmiotów ( rolką myszki ). v1.1: odrobinkę poprawiona widoczność przedmiotów poza plecakiem ( większy depth i kratki plecaka są białe, więc jest to bardziej widoczne :) ) Mam nadzieję, że przykład się spodoba, chociaż nie ma tam nic nadzwyczajnego. Itemy mają rozmiary od 1x1 do 2x4 ( ale to można zmienić :) ). Plecak jest w pełni elastyczny, można zmienić wysokość/szerokość kratek, ich ilość i przerwę pomiędzy nimi. Kształt to jednak tylko i wyłącznie prostokąt. ( Żadnych fikuśnych wycinków w plecaku, przepraszam :( ). Oczywiście za użycie credits i buziak :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Przykład fajny fajny ale wkradły sie błędy ;/ np. to iz nie zawsze ładnie sie to układa w plecaku. Masz screena: http://www.gmclan.org/uploader/4891/troche_wystaje.gif fajnie by było gdybys to poprawił :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Przykładzik niczego sobie :thumbsup: Nawet mi się podoba. Prawdopodobnie użyję go w swojej grze. Oczywiście CREDITS masz na 100% (jeśli użyję). A buziaka nie dostaniesz xD 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Ten wystający to prawdopodobnie item poza plecakiem. Próbowałeś go znów podnieść? :P Nie robiłem wyrzucania tych przedmiotów i zmieniania sprite'ów na miniaturki, ale to jest raczej wyrzucony przedmiot ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Zaraz to dokładnie wybadam. @edit: fakt mój bład ale to tak nie za fajnie wyglada jak mozna wyrzucic item tak zeby czesciowo przykrył inne bedace w inv ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 OK, dodam, że poza plecakiem i myszką depth będzie dodatni :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Oki zrobisz to i daje 5/5 :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Proszę bardzo. Jeszcze jakieś propozycje? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Szczerze mówiąc liczyłem na coś lepszego... Przede wszystkim zrób normalny drag&drop, a nie jakiś lipny system przyklejania się przedmiotu do myszki. Po drugie, to przydałby się system obracania tych itemków - mo9że się bowiem zdarzyć sytuacja, że w plecaku zostaje mi wolny tylko mały prostokącik 2*1. A ja chciałbym tam wrzucić item o rozmiarze 1*2. I w takiej sytuacji mam pecha, choć item teoretycznie się mieści. Po trzecie, brakuje jakiegoś, że tak to nazwę, jednolitego systemu nazywania itemków (a co za tym idzie sprawdzania ilości występowania danego itemku w plecaku). Plus za to, że czegoś takiego na GMC jeszcze nie widziałem... :P 7/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 1. OK, łatwo to zmienić. 2. OK, łatwo to zrobić :P 3. Nie za bardzo to rozumiem. Możesz to rozwinąć? Jeszcze kilka zmian i zacznę robić następną wersję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Powiedzmy, że jestem początkującym użytkownikiem GM'a, który postanowił skorzystać z twojego skryptu tworząc swoje własne MMORPG. Jako inventory postanowiłem użyć Twojego skryptu. Podmieniłem sprite prostokąta na sprite miecza, użyłem w grze. Ale super, działa! A teraz chciałbym jakoś sprawdzać, czy posiadam w inventory taki miecz...? A, zapytam na forum... No właśnie. Jak sprawdzić ilość danego itemka w inventory...? Przy okazji mógłbyś zrobić system, że jeśli mam 10 powiedzmy monet, to po prostu przy monecie pojawia się napis [10]. A jeśli masz większe ambicje, to zrób system przechowywania powiedzmy amunicji - w jednym pudełku może być maksymalnie 25 pocisków. I wiesz - zbieram pociski, idą do pudełka. A jeśli się ie mieszczą - w inventory tworzy się następne, przesuwalne pudełko. (chodzi mi ogólnie o to, że w jednym "slocie" (pozycji inventory) może być jakaś ograniczona liczba danego itemku) Powodzenia... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 OK, wysłałem wam nową wersję. Później zajmę się jeszcze wyświetlaniem informacji o itemkach :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Błąd przy upuszczaniu itemków nie na pole plecaka... ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Ok... Update. Rysowanie nazwy przedmiotu i naprawiony bug. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 No, brawo... ;) Na co zwróciłem uwagę - jeśli wrzucę 3 many w 1, to do myszki przyklei mi się reszta - 1... :P Jedyne, czego się mogę czepić to wielokrotne pokazywanie nazwy itemku - jeśli położę kilka itemków na sobie (poza plecakiem), i najadę na ich część wspólną myszką - pojawi mi się kilka nazw... ;P Ale to akurat nie problem poprawić. 9/10... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 No reszta się przykleja, żeby jej nie wyrzucić. Dajesz ją w inne miejsce lub wyrzucasz. :) W przypadku tych potionków limit to 3. Można go sobie ustawić na ile się chce :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się