Pablo-GM Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Witam, Bardzo potrzebuje pomocy przy tworzeniu szumu. Nie wiem jak sie za to zabrac wiec moze bedzie ktos chetny do napisania takiego systemiku(szumu nawet telewizyjnego) Pozdrawiam, i z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 toż to zwykły sprite z paroma klatkami animacji rysowany na viewach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 22 Grudnia 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Szum dźwiękowy, czy graficzny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Korodzik szum graficzny Misiek rozwin swoja wypowiedz :D Troszke malo mi powiedziales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 22 Grudnia 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 To zrób losowe kreski i kropki :-/ Gdzie tu problem? Albo wbij w google: "static", weź jeden z obrazów, zmodyfikuj kilka razy (przesunięcie, odwrócenie itp. ) a otrzymasz kilka klatek animacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Ew. white noise. Też można coś znaleźć:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 lepiej rowniez lekkie alpha ustawic, adnie yglada takie wtopienie np po smierci :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Tworzysz dwa sprity. Jeden to szum a drugi to ramka. Muszą być tej samej wielkości. Tworzysz obiekt który będzie szumem. W depth dajesz mu np. 200. Ustawiasz sprite jako ramka i w Create dajesz depth na -200 i sprita zmieniasz na sprite szumu. Następnie w roomie ustawiasz obiekty tak aby zajmowały cały room i masz efekt szumu ;) EDIT: W Create ustawiasz też alphe! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 @up Następnie w roomie ustawiasz obiekty tak aby zajmowały cały room i masz efekt szumu No raczej nie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 @up No raczej nie:) Niby dlaczego? Jak taka ramka zajmuje 128x128 to jak położy w jednym miejscu to tylko tam szum będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Twoja metoda jest zła i nieekonomiczna:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się