smarzeek Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Mam kolejny problem... Otóż...Zrobiłem takie cóś: Hero: Jak nacisnę spacje: Create Instance object: Platforma: Self object: platforma x: mouse_x y: mouse_y A w step do platformy (platforma jest solid jeśli to ma znaczenie) dałem Zwykłą grawitacje do platformówki jak w FAQ. I teraz tak: The Platformy które były w roomie od razu spadają w dół... Ale te które zrobiłem podczas gry naciskając Spacje...Stoją w miejscu..Jak zrobić żeby po stworzeniu spadały w dół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edie Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Daj to na upload bo niebardzo rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarzeek Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Poprostu... Obiekt nie spada w dół...a powinien bo ma spadanie w Step.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edie Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 To podaj dokładnie kod jaki masz w platformach tych co na początku i tych zrobionych spacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 gravity=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarzeek Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 W spacji jest klocek...napisane wyżej... A w tym klocku jest IDENTYCZNA grawitacja jak w faq czyli: if place_free(x,y+1) {gravity = 0.5} else {gravity = 0} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 1. Czy obiekt który jest tworzony w trakcie gry jest taki sam jak ten, który stawiasz w roomie (w sensie ten sam obiekt, czy ten tworzony jest osobny, ma inną nazwę) --1.TAK. Nie może być :P Daj plik projektu, poprawimy... --2.NIE. Sprawdź, czy oba klocki są w takim razie DOKŁADNIE takie same, jeśli tak uruchom grę w Debug Mode, kliknij na taki zielony plusik, wpisz nazwę obiektu klocka, który jest tworzony w czasie gry, i po kropce jego zmienną - będziesz mógł na bieżąco sprawdzać wartość tej zmiennej ;P (np. "obj_nowy_klocek.gravity", "obj_nowy_klocek.vspeed"), i zobacz, czy vpeed się zmienia, a gravity ma taką wartość jaką mieć powinno. Albo najlepiej nie korzystaj z GM'owej grawitacji... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 object: platforma x: mouse_x y: mouse_y A ten kod gdzie dałeś w stepie czy w create, bo ja w stepie to daj w create, albo jak twożysz objekt GML (space) instance_create(mouse_x,mouse_y,platforma) Ale już chyba znam twój problem tobie chodzi o to że platformy przy starcie idą w kierunku myszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się