Kartofelek Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Zrobilem sobie obiekt parent w ktorym obsluguje 2 zdarzenia - [zdarzenie po trafieniu] i zdarzenie [kolizji z innym obiektem]. [Collision with pocisk] tutaj zmieniam x i y obiektu: x = x + przesuniecie; y = y + przesuniecie Przesuniecie obliczam wczesniej w tym evencie czy ma isc w gore czy w dol itp (zaleznie od kierunku pocisku) [Collision with obiekty_dzieci] Tutaj umiescilem bounce all Trafione obiekty faktycznie ladnie sie przesuwaly, jednak zamiast odbijac sie od innych obiektow nachodzily na nie (czyli odbijanie nie dzialalo ;/). Rozwiazalem to bardzo prosta metoda - zmienilem kod obslugi trafienia przez pocisk: if (!place_meting(x+przesuniecie,y,obiekty_dzieci) x = x + przesuniecie; if (!place_meting(x,y+przesuniecie,obiekty_dzieci) y = y + przesuniecie Jednak zaczalem miec watpliwosci jak dzialaja te eventy. Bo wlasciwie czemu to nie wczesniej nie dzialalo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się