Kosmitak Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Witam Ściągnąłem nie dawno przykład "Inventory_Example_by_Tr00jg" i go chce wykorzystac ale mam taki problem jak zrobic żeby po naciśnięciu jakiekolwiek strzałki plecak się zamknął. Jak coś to script Inv_Open to : if(open == false) //If Bag isnt open { for(i = 1; i < sizea; i+=1) { for(j=1; j<sizeb; j+=1) { BagArray[j,i] = instance_create(x-(j*32),y-(i*32),inv); //Create the bags for the inventory BagArray[j,i].BG = id; //Sets the bag spot's parent bag. This is used to check to which bag the slot belongs to. if(Inventory[j,i] != 0) //If there is something in the array. { instance_create(x-(j*32),y-(i*32),Inventory[j,i]); //Create object that should be in the inventory. } } } open = true; //Set it open. } else { for(i = 1; i < sizea; i+=1) { for(j=1; j<sizeb; j+=1) { if(Inventory[j,i] != 0) { with(Inventory[j,i]) { invn = instance_nearest(x,y,inv); invdist = point_distance(x,y,invn.x,invn.y); if(invdist<30) { instance_destroy(); //Destroy items in the inventory. } } } with(BagArray[j,i]) { instance_destroy(); } } } open = false; //Bag is now closed. } Bardzo proszę o pomoc Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XivroX Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 a w jakim evencie to jest ustawiane. Na pierwszy rzut oka wydaje mi się, że powinno być w Evencie Naciśnięcia klawisza odpowiedzialnego za włączanie. Może po prostu podziel ten skrypt na dwie części (inv_open i inv_close). Pierwsza będzie się zaczynała od if(open==false) a druga od else. następnie zrób w evencie "I" (np) wpisz GML if(open==false)inv_open(); a w evencie any button, lub co tam chcesz GML if(open==true)inv_close(); Chyba o to chodziło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Dzięki :D :D :) :thumbsup: Już się plecak zamyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się