Skocz do zawartości

Zamykanie


Kosmitak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ściągnąłem nie dawno przykład "Inventory_Example_by_Tr00jg" i go chce wykorzystac ale mam taki problem jak zrobic żeby po naciśnięciu jakiekolwiek strzałki plecak się zamknął.

Jak coś to script Inv_Open to :

if(open == false)  //If Bag isnt open
{
        
        for(i = 1; i < sizea; i+=1)
        {
                for(j=1; j<sizeb; j+=1)
                {        
                BagArray[j,i] = instance_create(x-(j*32),y-(i*32),inv);   //Create the bags for the inventory
                BagArray[j,i].BG = id; //Sets the bag spot's parent bag. This is used to check to which bag the slot belongs to.
                if(Inventory[j,i] != 0)            //If there is something in the array.
                {
                instance_create(x-(j*32),y-(i*32),Inventory[j,i]);   //Create object that should be in the inventory.
                }
                }
        }
        open = true;  //Set it open.

}
else
{
      
    for(i = 1; i < sizea; i+=1)  
        {
                for(j=1; j<sizeb; j+=1) 
                {        

                    if(Inventory[j,i] != 0)  
                    {
                        
                        with(Inventory[j,i])
                         {
                
                            invn = instance_nearest(x,y,inv);
                            invdist = point_distance(x,y,invn.x,invn.y);
                            if(invdist<30)
                            {
                            instance_destroy(); //Destroy items in the inventory.
                            }
                    

                        }

                    }
                    
                    
                    with(BagArray[j,i])
                    {
                        instance_destroy();
                    }

               }
        }

    open = false; //Bag is now closed.
}

 

Bardzo proszę o pomoc

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w jakim evencie to jest ustawiane. Na pierwszy rzut oka wydaje mi się, że powinno być w Evencie Naciśnięcia klawisza odpowiedzialnego za włączanie. Może po prostu podziel ten skrypt na dwie części (inv_open i inv_close). Pierwsza będzie się zaczynała od if(open==false) a druga od else. następnie zrób w evencie "I" (np) wpisz

GML
if(open==false)inv_open();

a w evencie any button, lub co tam chcesz

GML
if(open==true)inv_close();

Chyba o to chodziło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...