Purepain Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Tworzę gierkę 3d z pomocą programu do tworzenia animacji o nazwie MoveNow i mam problem z texturą w grze. Mianowicie nie mogę zrobić tak prostej rzeczy jak ustawienie texturki do każdej części ciała mojego modelu (być może jest to skutek ostatnich 4h spędzonych przed kompem). Próbowałem różnych rzeczy jak dodawanie nowej zmiennej global.texture_pl=background_get_texture(background_add("head_tex.jpg",0,0,0)); nad tą pierwszej ale wtedy dziwne rzeczy dzieją się z moim modelem <_< dlatego proszę was o pomoc bo nie mam siły już klarownie myśleć :rolleyes: A oto i script: GML load the character animation file mn_load("player.mnc"); // load the textures for the character global.texture_pl=background_get_texture(background_add("2.jpg",0,0,0)); global.texture_sword=background_get_texture(background_add("tex_sword2.jpg",0,0,0)); // now load every single part of the character's body from a 3D model global.model_pl_body = d3d_model_create(); d3d_model_load_ext(global.model_pl_body,"body.obj",0,1,1); global.model_pl_rthig = d3d_model_create(); d3d_model_load_ext(global.model_pl_rthig,"rthig.obj",0,1,1); global.model_pl_lthig = d3d_model_create(); d3d_model_load_ext(global.model_pl_lthig,"lthig.obj",0,1,1); global.model_pl_lshin = d3d_model_create(); d3d_model_load_ext(global.model_pl_lshin,"lshin.obj",0,1,1); global.model_pl_rshin = d3d_model_create(); d3d_model_load_ext(global.model_pl_rshin,"rshin.obj",0,1,1); global.model_pl_head = d3d_model_create(); d3d_model_load_ext(global.model_pl_head,"head.obj",0,1,1); global.model_pl_luparm = d3d_model_create(); d3d_model_load_ext(global.model_pl_luparm,"luparm.obj",0,1,1); global.model_pl_lforearm = d3d_model_create(); d3d_model_load_ext(global.model_pl_lforearm,"lforearm.obj",0,1,1); global.model_pl_ruparm = d3d_model_create(); d3d_model_load_ext(global.model_pl_ruparm,"ruparm.obj",0,1,1); global.model_pl_rforearm = d3d_model_create(); d3d_model_load_ext(global.model_pl_rforearm,"rforearm.obj",0,1,1); global.model_pl_sword= d3d_model_create(); d3d_model_load_ext(global.model_pl_sword,"sword2.obj",0,1,1); EDIT : No cóż pomoc już nie jest potrzebna sam sobie poradziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się