Skocz do zawartości

Texturka 3d


Purepain

Rekomendowane odpowiedzi

Tworzę gierkę 3d z pomocą programu do tworzenia animacji o nazwie MoveNow i mam problem z texturą w grze. Mianowicie nie mogę zrobić tak prostej rzeczy jak ustawienie texturki do każdej części ciała mojego modelu (być może jest to skutek ostatnich 4h spędzonych przed kompem). Próbowałem różnych rzeczy jak dodawanie nowej zmiennej global.texture_pl=background_get_texture(background_add("head_tex.jpg",0,0,0)); nad tą pierwszej ale wtedy dziwne rzeczy dzieją się z moim modelem <_< dlatego proszę was o pomoc bo nie mam siły już klarownie myśleć :rolleyes:

 

A oto i script:

 

GML
load the character animation file

mn_load("player.mnc");

 

// load the textures for the character

global.texture_pl=background_get_texture(background_add("2.jpg",0,0,0));

global.texture_sword=background_get_texture(background_add("tex_sword2.jpg",0,0,0));

 

// now load every single part of the character's body from a 3D model

global.model_pl_body = d3d_model_create();

d3d_model_load_ext(global.model_pl_body,"body.obj",0,1,1);

global.model_pl_rthig = d3d_model_create();

d3d_model_load_ext(global.model_pl_rthig,"rthig.obj",0,1,1);

global.model_pl_lthig = d3d_model_create();

d3d_model_load_ext(global.model_pl_lthig,"lthig.obj",0,1,1);

global.model_pl_lshin = d3d_model_create();

d3d_model_load_ext(global.model_pl_lshin,"lshin.obj",0,1,1);

global.model_pl_rshin = d3d_model_create();

d3d_model_load_ext(global.model_pl_rshin,"rshin.obj",0,1,1);

global.model_pl_head = d3d_model_create();

d3d_model_load_ext(global.model_pl_head,"head.obj",0,1,1);

global.model_pl_luparm = d3d_model_create();

d3d_model_load_ext(global.model_pl_luparm,"luparm.obj",0,1,1);

global.model_pl_lforearm = d3d_model_create();

d3d_model_load_ext(global.model_pl_lforearm,"lforearm.obj",0,1,1);

global.model_pl_ruparm = d3d_model_create();

d3d_model_load_ext(global.model_pl_ruparm,"ruparm.obj",0,1,1);

global.model_pl_rforearm = d3d_model_create();

d3d_model_load_ext(global.model_pl_rforearm,"rforearm.obj",0,1,1);

global.model_pl_sword= d3d_model_create();

d3d_model_load_ext(global.model_pl_sword,"sword2.obj",0,1,1);

 

 

 

EDIT : No cóż pomoc już nie jest potrzebna sam sobie poradziłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...