Paqoo Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Chodzi o coś takiego jak x=view_xview[0] i przy y podobnie, ale na drav. Rzecz w tym żeby ten interfejs "nie trząsł się". Bo w stepie odskakuje o kilka pixeli przy każdym ruchu. Co się wpisywało w ten drav? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 To samo co w step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 tak, piszesz dokładnie to samo co w step i powinno tak nie skakaĆ. ogólnie w draw można wpisywaĆ to co w step, a no i nie drav tylko draw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Na pewno tak to wyglądało? Spróbuję jak wrócę ze szkoły, albo zaraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kartofelek Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ostatnio mialem podobny problem w mojej grze. Skakalo to i nawet synchronizacja (w opcjach gry) nic nie dawala. Zmienne x i y ustawiaj przed rysowaniem w evencie Draw - bedzie ok. np: [DRAW] x = view_xview[0]+view_wview[0]-200 y = view_yview[0]+view_hview[0]-200 draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,0,image_blend,1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Dzięki. Jakoś mi wyleciało z głowy :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się