Syliush Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Rysuje hero za pomocą draw , ale nie wiem jak wysłać na serwer aktualnie rysowanego sprite który jest w draw. Pomoże mi ktoś??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Podstawowa zasada: nie wysylaj danych ktore nie sa identycznie indexowane w obu klientach. czytaj: nie wysylaj indexow zasobow, bo w obu klientach moga miec zupelnie inne indexy (no chyba ze nie ladujesz nic dynamicznie ani nie kasujesz w czasie gry, ale tak czy inaczej nie polecam tego robic). Najlepiej zrobic mape (kontener: ds_map) i do niej wpisywac nazwe zasobu oraz jego index i ta nazwe przesylac miedzy klientami. przy odbieraniu nazwy drugi klient sprawdza jaki index ma dana nazwa zasobu i ja wykorzystuje - to sposob unikniecia bledow z niekopatybilnoscia pomiedzy klientami :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 A nie ma łatwiejszego sposobu niż ten ds_map bo za bardzo się w nim nie łapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 global.sprites = ds_map_create(); przy ładowaniu zasobów np.: ds_map_add( global.sprites, "ludek", sprite_add( blablabla ) ); Później przesyłasz string "ludek", ew. jakiś numerek zamiast tego, a przy odbiorze sprite_index = ds_map_find_value( global.sprites, readstring() ); Ot i cała filozofia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się