Skocz do zawartości

Zablokowane Cylinder pod innym kątem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Po stworzeniu zwykłego cylindra w grze 3D wychodzi mi coś takiego (Podgląd) Poniżej kod na to

GML
d3d_draw_cylinder(x+5,y+16,3,x+15,y+26,36,background_get_texture(tekstura),1,1,1,50);

A chce aby tworzyło mi się coś takiego (Podgląd)

Tylko że jak próbuje zrobić tak zrobić tworzy mi się coś mniej więcej coś takiego (Podgląd) kod

GML
d3d_draw_cylinder(x+15,y+26,35,x+5,y-28,40,background_get_texture(tekstura),1,1,50,50);

Jak można odwrócić cylinder do takiego jak chce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę źle to robisz. Jak chcesz obracać ten cylinder to musisz rysować go nie względem x,y,z tylko 0,0,0

A teraz dać w drawie:

 

d3d_transform_set_identity();

d3d_transform_add_rotation_x (lub y czy z)

d3d_transform_add_translation(x,y,z);

d3d_transform_set_identity();

 

Więcej o tych funkcjach masz w helpie.

 

A najlepiej to weź sobie jakiegoś dobrego dll do 3d (Ultimate 3d jest najprostszy i najlepszy)

Jak coś to pisz na moje GG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...