Muchaszewski Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Witam Po stworzeniu zwykłego cylindra w grze 3D wychodzi mi coś takiego (Podgląd) Poniżej kod na to GML d3d_draw_cylinder(x+5,y+16,3,x+15,y+26,36,background_get_texture(tekstura),1,1,1,50); A chce aby tworzyło mi się coś takiego (Podgląd) Tylko że jak próbuje zrobić tak zrobić tworzy mi się coś mniej więcej coś takiego (Podgląd) kod GML d3d_draw_cylinder(x+15,y+26,35,x+5,y-28,40,background_get_texture(tekstura),1,1,50,50); Jak można odwrócić cylinder do takiego jak chce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Trochę źle to robisz. Jak chcesz obracać ten cylinder to musisz rysować go nie względem x,y,z tylko 0,0,0 A teraz dać w drawie: d3d_transform_set_identity(); d3d_transform_add_rotation_x (lub y czy z) d3d_transform_add_translation(x,y,z); d3d_transform_set_identity(); Więcej o tych funkcjach masz w helpie. A najlepiej to weź sobie jakiegoś dobrego dll do 3d (Ultimate 3d jest najprostszy i najlepszy) Jak coś to pisz na moje GG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 12 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Wielkie dzięki za pomoc :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi