Ch3mical Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Mam pewien problem. Mam mapę w grze i na mapie są trzy miejsca. Bagna, miasto i góry. Jeżeli załóżmy w mieście jest pewien rumun, ja go zabiję, pójdę w góry, za chwile znów przyjdę do miasta i już go tam nie będzie. Jak to zrobić? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Eeee, chodzi o to, że to są trzy roomy? Może spróbuj na globalnej zmiennej. GML //jesli rumun jest w miescie na początku to w create jakiegos kontrolera global.rumun=1 //zabjamy go global.rumun=0 //idziemy w góry ... //wracamy do miasta global.roumun=0 //no i go nie ma if global.rumun=0 { instance_destroy(rumun) } Nie wiem czy o to chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 mozesz dac persistent (czy jakos tak sie to pisalo) w roomie albo uzyc kodu ktory tworzy tego rumuna i uzyc zmiennej ktora sprawdza czy go zabiles i jesli tak to wtedy nie bedzie sie on pojawial w roomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Dzięki, o coś takiego chodziło. Zaraz sprawdzę czy działa :) EDIT: Działa jak należy :D Wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się