Skocz do zawartości

Mouse_look


Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem pewien czy dobrze, ale trzymaj:

Obj_player create:

{
   global.camx = x;
   global.camy = y;
   global.camsin = sin(direction*pi/180);
   global.camcos = cos(direction*pi/180);

   z=16
   beta=0
   angle_x=90
   angle_y=45
   window_set_cursor(cr_none)
   

  d3d_start();
   d3d_set_hidden(true);
   d3d_set_lighting(false);
   d3d_set_culling(false);
   d3d_set_fog(true,c_black,10,300);
}

 

Obj_player end_step:

{
mx=(display_mouse_get_x()/(display_get_width()/2))-1
my=(display_mouse_get_y()/(display_get_height()/2))-1
display_mouse_set(display_get_width()/2,display_get_height()/2)
direction+=-mx*angle_x
beta+=my*angle_y
if(beta>=90)beta=89
if(beta<=-90)beta=-89
   global.camx = x;
   global.camy = y;
   global.camsin = sin(direction*pi/180);
   global.camcos = cos(direction*pi/180);
}

 

Obj_player draw:

{
tx=lengthdir_x(cos(degtorad(beta)),direction)
ty=lengthdir_y(cos(degtorad(beta)),direction)
tz=lengthdir_y(1,beta)
d3d_set_projection(x,y,z,x+tx,y+ty,z+tz,0,0,1)
}

 

 

 

To jest sam mouselook (chyba działa) Jeśli chcesz zobaczyć czy naprawdę działa, musisz dodać jakieś obiekty do gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie jest ok, sprawdź jeszcze raz poprawność wpisania kodu :)

EDIT:

Spróbuj tak !

 

scr_mysz

 

GML
var sens;

 

 

sens=0.07;//Szybkosc obracania "Direction"

pitch=min(max(pitch-(window_mouse_get_y()-view_hview[0]/2)*sens/70,-90),90);

//"sens/150" Szybkosc obracania "Pitch" ( Z Direction ) tym mniej tym szybciej

direction-=(window_mouse_get_x()-view_wview[0]/2)*sens;

window_mouse_set(view_wview[0]/2,view_hview[0]/2);

 

CREATE

 

GML
global.camx = x;

global.camy = y;

global.camsin = sin(direction*pi/180);

global.camcos = cos(direction*pi/180);

 

 

STEP

 

GML
global.camx = x;

global.camy = y;

global.camsin = sin(direction*pi/180);

global.camcos = cos(direction*pi/180);

 

GML
alarm[1]=1

 

if pitch<-3

{

pitch=-2.9

}

 

if pitch>3

{

pitch=2.9

}

 

 

if pitch=-3

{

pitch=-2.9

}

 

if pitch=3

{

pitch=2.9

}

 

I w ALARM 1:

załaduj skrypta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...