Hobik Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Podejrzewam że byćmorze był już taki temat jak tak to sorry, ale szukałem i nieznalazłem. Jestem początkujący a właściwie to wracam do gamemakera po latach i zapomniałem jak to się robiło mam dwa somochodziki w tym jeden boot :) jeździ sobie drugim ja steruję chcę zrobić tak aby przez siebie nieprzejerzdzały tz. gdy chcę się z nim zderzyć to przez niego przejerźdźam. Druga sprawa gdy się z nim zdeżę chcę aby moje auto się zniszczyło mam już gotowego Spritesa ze zniszczoną furą. Proszę o jasne wytłumaczenie (jestem ciemny) z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 19 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 A i jak chcę skręcić samochodem to on jedzie bokiem :( nieciekawie to wygląda jak zrobić żeby auto się obruciło?? (mam nadzieje że to niejest zbyt trudne i mi się uda :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Robisz w klockach czy w kodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Ad.1) Brak kolizji... Ad.2) Po zderzeniu z 2 samochodem daj kod: sprite_index = nazwa_spritea_ze_zniszczonym_wozem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...