LolikZabijaka Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 cześć mam problem chcę aby obiekt alarm wył kiedy obiekt Major_Reisman wyda z siebie dźwięk "weapon_sound[bron] " mam tam taki kod : GML if distance_to_object(Major_Reisman)<=600 && sound_isplaying (weapon_sound[ bron ]) && sound_play( wycie ); if ( distance_to_object( Major_Reisman ) < 1100 ) && sound_isplaying(wycie) //zwróć uwagę na wykrzyknik bo tu go nie ma jak wyżej { sound_volume( wycie, 1 - distance_to_object( Major_Reisman ) / 1100 ); } wszystkie zmienne weapon_sound [bron] są w obiekcie majora obiekt alarm nie zna tych zmiennych i wyskakuje błąd jak zrobić żeby alarm znal zmienną weapon sound ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Major_Reisman.zmienna adresowanie jezus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Ty mnie masz za jakiegoś kretyna ??? myślisz że tego nie próbowałem ??? próbowałem i patrz co mi wyskoczyło kozaku : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Ty mnie masz za jakiegoś kretyna ??? Po tym poście chyba zacznę. Nie adresuje się funkcji tylko zmienne ;| if ( sound_isplaying( Major_reisman.weapon_sound[bron] ) ) { } albo można też with (Major_reisman) { if ( sound_isplaying( weapon_sound[bron] ) ) ) } ale nie ma to zbyt sensu imo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 nie możesz bezpośrednio funkcji wpisywać. @ap : :=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 GML if distance_to_object(Major_Reisman)<=600 && sound_isplaying( Major_Reisman.weapon_sound[ bron ]) && sound_play( wycie ); if ( distance_to_object( Major_Reisman ) < 1100 ) && sound_isplaying(wycie) //zwróć uwagę na wykrzyknik bo tu go nie ma jak wyżej { sound_volume( wycie, 1 - distance_to_object( Major_Reisman ) / 1100 ); } zrobiłem tak i wyskakuje mi unkovn variable bron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 boś dupa :( Jeżeli bron jest zmienna obiektu Major_Reismann (a pewnie tak jest) to też musisz ją zaadresować. sound_isplaying( Major_Reisman.weapon_sound[ Major_Reisman.bron ]) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 tyś jest dupa. już wszystko ok dzięki i zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi