Skocz do zawartości

Zablokowane Nieznany kod


Rekomendowane odpowiedzi

cześć mam problem chcę aby obiekt alarm wył kiedy obiekt Major_Reisman wyda z siebie dźwięk "weapon_sound[bron] "

 

mam tam taki kod :

GML
if distance_to_object(Major_Reisman)<=600

&&

sound_isplaying (weapon_sound[ bron ])

&&

 

 

sound_play( wycie );

 

if ( distance_to_object( Major_Reisman ) < 1100 ) && sound_isplaying(wycie) //zwróć uwagę na wykrzyknik bo tu go nie ma jak wyżej

{

sound_volume( wycie, 1 - distance_to_object( Major_Reisman ) / 1100 );

}

 

wszystkie zmienne weapon_sound [bron] są w obiekcie majora obiekt alarm nie zna tych zmiennych i wyskakuje błąd jak zrobić żeby alarm znal zmienną weapon sound ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty mnie masz za jakiegoś kretyna ???

Po tym poście chyba zacznę. Nie adresuje się funkcji tylko zmienne ;|

 

if ( sound_isplaying( Major_reisman.weapon_sound[bron] ) )

{

}

 

albo można też

 

with (Major_reisman) { if ( sound_isplaying( weapon_sound[bron] ) ) ) }

 

ale nie ma to zbyt sensu imo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if distance_to_object(Major_Reisman)<=600

&&

sound_isplaying( Major_Reisman.weapon_sound[ bron ])

&&

 

 

sound_play( wycie );

 

if ( distance_to_object( Major_Reisman ) < 1100 ) && sound_isplaying(wycie) //zwróć uwagę na wykrzyknik bo tu go nie ma jak wyżej

{

sound_volume( wycie, 1 - distance_to_object( Major_Reisman ) / 1100 );

}

zrobiłem tak i wyskakuje mi unkovn variable bron

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...