radex Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Jestem nowy w gmclanie, i szukam jakiegoś prostego engine'a do przygodówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Jak szukasz prostego engine'u przygodówki to najłatwiejszy jest chyba AGS :P http://www.adventuregamestudio.co.uk/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Ale AGS to nie jest GM, a jemu chyba o Game Makera chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 No tak ale jak jest nowy to co mu po engine przygodowki jak prawdopowdobnie i tak nie będzie wiedział co z tym zrobić ? Podałem tylko swoją propozycje a czy ją wykorzysta to już jego sprawa ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 AGM wbrew pozorm tez sie w glownej mierze opiera na variables i switchach, jak ktos pierwszy raz sie z tym zetknie to bedzie mial niemaly problem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Szczerze mówiąc to nie sprawdzałem nawet tego programu, ale sądze że lepsze jest zrobienie gry przygodowej w nim niż pisanie w GM'ie całego kodu od początku :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 19 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 dobra, juz wiem jak zrobic cos takiego dosyc prosto w GM ale prosze nie zamykac tematu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...