Skocz do zawartości

Zablokowane collision_rectangle


Lechu4444

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wiecie albo nie wiecie tworze strategię w czasie rzeczywistym. Wiem że takich tematów było mnóstwo i było sporo przykładów jednak ja trochę od nich odbiegłem i nie potrafię tego poprawić. więc mam taki kod:

obj_rycerz:

GML (create)
zaz=0

GML (step)
if (collision_rectangle(obj_rycerz.x,obj_rycerz.y,obj_rycerz.x,obj_rycerz.y,obj_rycerz,1) //dodam tylko że tu jest error

{

zaz=1

}

GML (draw)
draw_sprite(spr_rycerz,image_index,x,y)

if (zaz=1)

{

draw_ellipse(x-10,y,x+10,y+15,1)

}

 

No i jaką mam podać pozycję w tym collision_rectanele i id??

 

Poradziłem sobie po prostu spojrzałem w inny przykład i trochę go przerobiłem no i dodałem jeszcze jedną wartość której na samym początku nie zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(collision_rectangle(obj_rycerz.x,obj_rycerz.y,obj_rycerz.x,obj_rycerz.y,obj_ryc

erz,1) //dodam tylko że tu jest error

wtf? po pierwsze brakuje Ci jednego argumentu, 0 lub jeden na końcu.

Po drugie co ten kod niby robi? :o Bo patrząc na niego, to zamiast prostokąta sprawdza tak naprawdę jeden punkt (orgin rycerza) i sprawdza, czy ten punkt z nim koliduje ;o

No i jaką mam podać pozycję w tym collision_rectanele i id??

A wogóle to co ten kod ma robi? Bo jeżeli chciałeś zrobi zaznaczanie jednostek, to lepiej zostaw ten projekt i więcej go nie ruszaj.

Ale mimo wszystko jeżeli chodzi o zaznaczanie jednostek, to:

przykład z uploadera Jakima

Temat jakiś

@UP: lol ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...