Lechu4444 Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Jak wiecie albo nie wiecie tworze strategię w czasie rzeczywistym. Wiem że takich tematów było mnóstwo i było sporo przykładów jednak ja trochę od nich odbiegłem i nie potrafię tego poprawić. więc mam taki kod: obj_rycerz: GML (create) zaz=0 GML (step) if (collision_rectangle(obj_rycerz.x,obj_rycerz.y,obj_rycerz.x,obj_rycerz.y,obj_rycerz,1) //dodam tylko że tu jest error { zaz=1 } GML (draw) draw_sprite(spr_rycerz,image_index,x,y) if (zaz=1) { draw_ellipse(x-10,y,x+10,y+15,1) } No i jaką mam podać pozycję w tym collision_rectanele i id?? Poradziłem sobie po prostu spojrzałem w inny przykład i trochę go przerobiłem no i dodałem jeszcze jedną wartość której na samym początku nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Gdybys tylko spojrzał do dokumentacji! Brakuje ci w funkcji colision_rectangle kilka argumentów to jak moze działac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 (collision_rectangle(obj_rycerz.x,obj_rycerz.y,obj_rycerz.x,obj_rycerz.y,obj_ryc erz,1) //dodam tylko że tu jest error wtf? po pierwsze brakuje Ci jednego argumentu, 0 lub jeden na końcu. Po drugie co ten kod niby robi? :o Bo patrząc na niego, to zamiast prostokąta sprawdza tak naprawdę jeden punkt (orgin rycerza) i sprawdza, czy ten punkt z nim koliduje ;o No i jaką mam podać pozycję w tym collision_rectanele i id?? A wogóle to co ten kod ma robi? Bo jeżeli chciałeś zrobi zaznaczanie jednostek, to lepiej zostaw ten projekt i więcej go nie ruszaj. Ale mimo wszystko jeżeli chodzi o zaznaczanie jednostek, to: przykład z uploadera Jakima Temat jakiś @UP: lol ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi