Remx Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Witam mam pytanko uzywam czegos takiego do wygenerowania HP baru ale chce aby owy bar byl pionowy znaczy sie gora jest 100% dol 0% a nie jak teraz ze od lewgo do prawego lub odwrotnie :( draw_healthbar(5,471,48,593,hp,c_blue,c_red,c_green,direction=360,false,true); Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Zrób własny. Lepiej na tym wyjdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Napisz cos takiego: draw_healthbar(5,400,15,500,hp,c_blue,c_red,c_green,3,false,true); :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 color=make_color_rgb((1-(hp/100))*255,(hp/100)*255,50); draw_rectangle_color(4,470,49,594,c_black,c_black,c_black,c_black,true); draw_rectangle_color(5,594-((hp/100)*123),49,594,color,color,color,color,false); Wstawiasz to w [Draw]. Możesz jeszcze pokombinować z wartościami w 'make_color_rgb()'. EDIT: To jest takie 'Made by myself', jednak jak chcesz dalej za pomocą draw_healthbar() to jedziesz tym co radSun i Valdemor pokazali :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Jeśli chcesz żeby ubywało od góry do dołu to w draw_healthbar(5,471,48,593,hp,c_blue,c_red,c_green,3,false,true); Edit: Valdemort mnie wyprzedził xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 14 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Dzieki za pomoc hehe niechce sie rozpisywac w kodzie zwlaszcza ze HP bar to tylko takie male udogodnienie wizualne :] ale i tak nie bedzie on mnil kształtu zwyczajnego jak sie mi uda zrobic demko tego co teraz kombinuje to pokaze :P ale narazie bawie sie ... edit: dzieki tez tobie Zakol :) podpowiedziales mi troszke jak zrobic cos innego hehe ale przy uzyciu tego rgb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 A co takiego kombinujesz? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 14 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 a kombinuje :] narazie gre ja kontra 1 przeciwnik hehe :P ok a teraz na powaznie :P Mam mały problem moze gdzies to jest na forum w czyms i dla tego nie otwieralem nowego wątku a pisze tutaj. A ptyanie to: Jak narysować koło :P hehe niby banalnie proste ale przy uzyciu draw_point_color(x,y,color); niby mam juz czesc kodu ale zamiast kola kreśli mi krechę ukośną :( chodzi mi o cos takiego podajemy parametr r=33 (stała) znamy tez juz długość okręgu 200 oraz zmienna X (0-200); za pomoca tej zmiennej X nakzujemy ile pointow ma sie wyrysowac przyklad mamy na obrazku gdy X=200 kolo jest pełne a gdy X=160 (naprzyklad) rysuje sie nam nie pełne. myśle o zrobieniu dwoch rzeczy z tego, zegarka i mały dodatek do gry. dzieki za pomoc :) EDIT co do tego rysowania juz chyba nie wazne :) center_x = 100; center_y = 100; radius = 25; angle_start = 15; angle_stop = 247; accuracy = 5; draw_primitive_begin(pr_linestrip); for(dir=angle_start; dir<angle_stop; dir+=accuracy) { if (dir > angle_stop) dir = angle_stop; draw_vertex(center_x+lengthdir_x(radius, dir), center_y+lengthdir_y(radius, dir),); } draw_primitive_end(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się