Skocz do zawartości

HP bar - w pionie


Remx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

mam pytanko uzywam czegos takiego do wygenerowania HP baru ale chce aby owy bar byl pionowy znaczy sie gora jest 100% dol 0% a nie jak teraz ze od lewgo do prawego lub odwrotnie :(

 

draw_healthbar(5,471,48,593,hp,c_blue,c_red,c_green,direction=360,false,true);

 

 

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

color=make_color_rgb((1-(hp/100))*255,(hp/100)*255,50);
draw_rectangle_color(4,470,49,594,c_black,c_black,c_black,c_black,true);
draw_rectangle_color(5,594-((hp/100)*123),49,594,color,color,color,color,false);

Wstawiasz to w [Draw].

Możesz jeszcze pokombinować z wartościami w 'make_color_rgb()'.

 

EDIT: To jest takie 'Made by myself', jednak jak chcesz dalej za pomocą draw_healthbar() to jedziesz tym co radSun i Valdemor pokazali :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pomoc hehe

niechce sie rozpisywac w kodzie zwlaszcza ze HP bar to tylko takie male udogodnienie wizualne :]

ale i tak nie bedzie on mnil kształtu zwyczajnego jak sie mi uda zrobic demko tego co teraz kombinuje to pokaze :P ale narazie bawie sie ...

 

 

edit:

dzieki tez tobie Zakol :) podpowiedziales mi troszke jak zrobic cos innego hehe

ale przy uzyciu tego rgb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kombinuje :] narazie gre ja kontra 1 przeciwnik hehe :P

 

ok a teraz na powaznie :P

Mam mały problem moze gdzies to jest na forum w czyms i dla tego nie otwieralem nowego wątku a pisze tutaj.

 

A ptyanie to: Jak narysować koło :P

hehe niby banalnie proste ale przy uzyciu draw_point_color(x,y,color);

niby mam juz czesc kodu ale zamiast kola kreśli mi krechę ukośną :(

 

chodzi mi o cos takiego podajemy parametr

r=33 (stała)

znamy tez juz długość okręgu 200

oraz zmienna X (0-200);

za pomoca tej zmiennej X nakzujemy ile pointow ma sie wyrysowac

 

przyklad mamy na obrazku gdy X=200 kolo jest pełne

a gdy X=160 (naprzyklad) rysuje sie nam nie pełne.

 

kolo.jpg

 

myśle o zrobieniu dwoch rzeczy z tego, zegarka i mały dodatek do gry.

dzieki za pomoc :)

 

EDIT

co do tego rysowania juz chyba nie wazne :)

center_x = 100;
center_y = 100;
radius = 25;
angle_start = 15;
angle_stop = 247;
accuracy = 5;       

draw_primitive_begin(pr_linestrip);

for(dir=angle_start; dir<angle_stop; dir+=accuracy)
{
  if (dir > angle_stop)
      dir = angle_stop;

  draw_vertex(center_x+lengthdir_x(radius, dir), center_y+lengthdir_y(radius, dir),);
}

draw_primitive_end();

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...