Farkraj Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Witam :) Otóż chciałbym przedstawić mój problem który polega na... Chciałbym zrobić aby po rozmowie z NPC otrzymywać przedmiot który pojawiał by się w moim inventory przygodówkowym (mój własny), wspomnę że korzystam z przykładu pola tekstowego RPG który znajduje się w dziale przykłady. Nie wiem jak zrobić że możemy dostać go tylko raz a nie przy każdej rozmowie z NPC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Nie możesz stworzyć zmiennej dalem_cukierka i sprawdzać jej wartości przed ewentualnym daniem cukierka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 przy nacisnieciu entera dalem_cukierka jest false; ale wlasnie ja mam tworzenie przedmiotu wlasnie w momencie rozpoczęcia rozmowy i chiałbym to zmienic tylko niewiem jak... bo jeżeli wszystko sie dzieje w 1 stepie to nic z tego nie wychodzi ; ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 create: dostal=0 tam gdzieś w stepie w tym dialogu, w miejscu, w którym ma dostac: if dostal=0 { instance_create(x,y,cukierek) dostal=1 } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Dzięki dzięki dzięki dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się