Purepain Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam, Tworzę strzelankę top-down ale mam dziwny problem z celownikiem. Mianowicie wszystko działa pięknie ale celownik nie schodzi do końca na dół tylko zatrzymuje się na "jakiejś niewidzialnej barierze" znajdującej się na dolnej połowie ekranu mimo że próbuję zjechać myszką niżej. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale gra jest ustawiona na fullscreen. To niemożliwe żebym popełnił jakiś błąd w kodzie bo ten celownik to obiekt bez żadnego kodu oprócz jednego klocka Set mouse to spr_celownik. Bardzo proszę o pomoc :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 A po co obiekt? Zrob rysowanie sprita celownika na mouse_x,mouse_y i nie bedzie zadnych problemow :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Purepain Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Niestety nic to nie daje :( dalej to samo. Może to być przez to że zrobilem sporą mapkę i view rooma to 1000 na 1000 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 W faq jest jak zrobić celownik to znaczy kursor zajrzyj tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Purepain Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Ehh, wiem jak się robi celownik :huh: . Myślę że to problem z viewem ustawionym w roomie, popróbuję jeszcze trochę ale jeśli ktoś się już z tym spotkał to proszę o pomoc :wacko: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 A czy port również ustawiłeś na 1000 i 1000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Purepain Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Wszystkie dane mojego rooma : Width : 3000 Height : 3000 Speed : 30 Persisent - odznaczone View in room - W: 1000 H: 1000 Port on screen - W: 1000 H: 1000 Object following - player - Hbor: 1000 Vbor :1000 Hsp:-1 Vsp:-1 Popróbuję jeszcze do jutra a jutro chyba będe zmuszony udostępnić wam okrojony kod źródłowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 A nie lepiej by było zrobić view i port 1024 na 768. Ja sobie nie wyobrażam twojej gry na moim kompie z taką rozdzielczością. Po zatym gdy masz fullscreena to czy obraz nie jest zniekształcony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traped Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 View in room - W: 1000 H: 1000Port on screen - W: 1000 H: 1000 Object following - player - Hbor: 1000 Vbor :1000 Hsp:-1 Vsp:-1 Ahh, za duże :/ miałem kiedyś ten sam problem... Zrób troszkę mniejsze, po co Ci takie wielkie? O.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Purepain Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Dzięki Wielkie wszystkim :jezor: Po prostu wystarczyło ustawić na 1024x768 i wszystko śmiga aż miło :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi