Purepain Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Witam, Mam dwa problemy. Po pierwsze jak mogę ustawić aby wróg, gdy znajdzie się w określonej odległości ode mnie zacznie ruszać się w różne strony by unikać w jakimś stopniu moich kul. Próbowałem ustawianie pathów, i random(360) ale nie uzyskuję pożądanego efektu bo wtedy wrogowie odwracają się we wszystkie strony a mi zależy na tym by patrzyli się cały czas na mnie. Po drugie gdy ustawiam HUD opcją draw, niby wszystko jest w porządku ale wszystkie obiekty na mapie często go zasłaniają. Jaką komendę mam dodać do kodu aby HUD był "nieprzenikalny" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Po drugie gdy ustawiam HUD opcją draw, niby wszystko jest w porządku ale wszystkie obiekty na mapie często go zasłaniają. Jaką komendę mam dodać do kodu aby HUD był "nieprzenikalny" ? Obiektowi, który rysuje HUD-a daj najmniejszy depth ( robisz to w ustawieniach w obiekcie ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Purepain Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Dzięki Misiek Hud działa jak należy ^_^ a uniki ustawiłem pathem i działa całkiem w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi