trolu122 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 strzelanka z widokiem z boku, obiekt ramie ma kierunek w kierunku celownika, jak zrobic aby po strzale podrzucało ramie do góry i opadało spowrotem? jak jest np dir.=90 to przy strzale podrzuca do 94 i opada ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traped Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 I opada do 90? GML (Przy strzale) dir+=1.5 //ładny by był efekt, ale daj co chcesz, ja polecam to GML (Step) if dir==94{ dir-=0.8 //tez ładny efekt :P } if dir==90{ dir=90 } Powinno działać. A jeśli nie działa, to pozmieniaj pierwsze "==" na ">", a drugie na "<". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 90 było przykładowe ;p reka patrzy sie w kierunku celownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traped Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 reka patrzy sie w kierunku celownika To nie ma żadnego znazcenia gdzie patrzy :P Ale dokładniej napisz, co chcesz zrobić. Ręka ma chodzić do góry i na dół, czy na boki? Nie znam sie za bardzo, ale może spróbuj na SIN i COS. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 ok to dokładnie objekt celownik ma x,y,mouse_x,mouse_y obiekt reka ma direction=Pointdirectiox,y,celownik.x,celownik.y jak strzelam chciałbym aby podrzucało tą ręke do góry, zeby to ładnie wyglądało, jak pruje z karabinu to sie tak trzesie, zrozumiale ? i zeby nie było zbyt skomplikowanie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 pewnie masz zmienną odpowiadającą za odstęp między strzałami, tj. coś w stylu: strzela=true jak tak to: GML //step: if strzela=false direction+=1 else direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) Ale to też zależy, od reszty kodu, i odstępu między strzałami dlatego podaj całoś kodu dla ramienia jaki tam masz, to zaraz się ładnie zrobi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 o lenin na ciebie to zawsze moge liczyc :] no nie wiem co z kodu mam dac :P odstępy są na zasadzie alarmu[0] if ready=1 no to strzela, alarm[0]=15, ready=0 step GML dir=point_direction(x,y, x+xp, y+yp) len=point_distance (x,y, x+xp, y+yp) direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) if(mouse_x < x) {image_yscale=-1} if(mouse_x > x) {image_yscale=1} if ( mouse_check_button (mb_left) && ready=1 && global.bron=1 && global.amono1>0 ) { c=instance_create(x+lengthdir_x(len, dir+direction), y+lengthdir_y(len, dir+direction),poc) c.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) c.speed=10 c.damage=30 alarm[0]=18 ready=0 global.amono1-=1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się