OsamodasxD Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 heh pisze tutaj poniewaz nie mam zabardzo czasu bawic sie w samodzielnosc, a goni mnie termin z Xmas armando ;D Sprawa jest prosta: robie opcje ( to jest inny room rzecz jasna) i sa przyciski typu: muzyka wlacz, i muzyka wylacz. I teraz chce rzeby jak nacisne muzyka wylacz, to zeby w innych roomach muzyka nie grala.... zrobilem cos takiego: obiekt opcja: globla.muza=true w obiekcie z muzyka ( inny room) if global.muza=true { gra muza } hmmmm jezeli mozecie to piszcie jakies sensowne odpowiedzi a nie popisywac sie ze ja umiem i ci nie powiem czekam :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Klik na opcji: !global.muza I przed zagraniem każdej piosenki daj if (global.muza) sound_loop(music) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 heh nie wiem jakim cudem ale nie dziala... probowalem to jakos poprawic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 jeśli muza = true to muzyka gra to musisz zamienić na false i działa a może jest coś innego że ustawiłeś że bez przerwy ustawia tą wartość sprawdź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 to co napisal mi Harv nie dziala - wyskakuja bledy w kodzie etc., natomiast twoj sposob tez nie dziala - robilem to na samym poczatku, jak tylko zmienialem na false muza sie wylaczala ale potem jak do innego roomu wlazilem to i tak gralo...;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Napisz w całości kod obiektu i gdzie co masz może wtedy będzie się dało odpowiedzieć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 ROOM_1a - room gdzie sa wczytywane elementy obiekt: opcja CREATE: global.muza_=true; global.efekty_=true; ROOM_OPCJE objekt: muza_wylacz create step itd nie trza pisac bo to z tym nie zwiazane LEFT PRESSED global.muza=false; ROOM_MAPA obiekt: muza_platform_1 CREATE: if global.muza_=true then sound_play(pl_muz_1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 zamiast global.muza=false; daj: GML if global.muza = false then global.muza = true; else if global.muza = true then global.muza = false; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 heh do tej pory probowalem dalej modzic z opcja i nic z tego, wezcie mi moze jakis prosty przykladzik tego zrobcie i bedize spokoj bo zalezy mi zeby przed wywiadowka gre opublikowac xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 ej mlotki, a wy wiecie ze sound_loop(xxx) gra bez przerwy? aby przestal grac nalezy dodac sound_stop(xxx) ew sound_stop_all(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 to ja wiem... mi chodzi o to zeby mi global zadzialal w innych roomach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 A wez w zdeklaruj zmienne obj opcji w room create ( trzeba w roomie ) mi dziala jak zdeklaruje w room create Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 1. robisz objekt o nazwie "kontrolka" (czy jak kolwiek) 2. zaznaczasz pole persistent 3. w eventach wybierasz Other i Room start 4. wstawiasz tam kod sprawdzajacy opcje, czyli twoje zmienne globalne: if(global.muzyka==1) { sound_loop(masakra) } else { sound_stop(masakra) } 5. umieszczasz ten obiekt w pierwszym roomie gry - menu startowe albo cos... i voila... za kazda zmiana rooma obiekt ten bedze sprawdzal zadane zmienne globalne i wykonywal jakas zwiazana z nimi akcje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się