Paqoo Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Męczę się już trochę, a to taka prosta rzecz. if global.plec_p = 1 and global.profesja = 3{ sprite_index=sKnightDown} else if global.plec_p = 1 and global.profesja = 2{ sprite_index=sKinaOndown} else if global.plec_p = 1 and global.profesja = 1{ sprite_index=sMagDown} Dlaczego to nie działa? Sprite gracza to sGracze z 3 subimage (postać gracza odwrócona w dół). To ma być coś takiego, że wybierasz postać i pojawia się na mapie odwrócona właśnie w dół. Później przez switcha mam wybór sprite przy ruchu, ale to działa. Co się dzieje? Kombinował już trochę i jest tak, że albo nie mam żadnego sprite, albo zawsze mam subimage 0. Ktoś kumaty? Tutaj przekopiowałem stary kod, wcześniej było że mam image_index i odpowiednio od góry - 2, 1, 0 Tutaj chodzi o to, żeby wybierało mi tą klatkę 0, czy 2 na sprite!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 GML image_speed=0; if (global.plec_p == 1) { switch global.profesja { case 1: sprite_index=sMagDown; image_index=0; break; case 2: sprite_index=sKinaOndown; image_index=0; break; case 3: sprite_index=sKnightDown; image_index=0; break; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Nie głupie. Dzięki. Czasami mam problem żeby coś sobie wyobrazić :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi