zalu Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 1. co zrobić żeby jak obj_wrog idzie w lewo to miał sprit lewo a jak w prawo to w prawo 2. mam taki skrypt na strzelanie jak w FAQ i co zrobić żeby naboje tworzyły się w odstępach 8 setnych sekundy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 1. GML (quotStepquot) swith(direction) { case 0: sprite_index = spr_prawo; break case 180: sprite_index = spr_lewo; break } 2.Użyj alarmów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 unkown variable switch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 zmien na switch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 a no tak "ch" a kto by dodał do kodu rewlisza jeszcze żeby chodził klika pix w jedną zawracał i kilka pix w drugą a i jeszcze drugie bo na alarmach mi nie wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 żeby chodził klika pix w jedną zawracał i kilka pix w drugą GML //create: direction=0 alarm[0]=30 //alarm 0: direction-=180 alarm[0]=30 Dodaj to sobie do kodu Rewlisza. A co do drugiego pytania, to szukajka i słowo kluczowe 'strzelanie'. Było już wiele razy ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 up@ nei działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 co do zmiany spritu: //create GML dir=0 //domyślnie w prawo zwrócony //step if dir=0 {sprite_index=sprite_prawo} else {sprite_index=sprite_lewo} //gdy nacisnie prawą strzałkę dir=0 //gdy lewą dir=1 2. Użyj alarmów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 1. co zrobić żeby jak obj_wrog idzie w lewo to miał sprit lewo a jak w prawo to w prawo GML dir=0 //domyślnie w prawo zwrócony //step if dir=0 {sprite_index=sprite_prawo} else {sprite_index=sprite_lewo} //gdy nacisnie prawą strzałkę dir=0 //gdy lewą dir=1 Tu chodzi o wroga. Ja bym to zrobił tak: GML //w stepie los=random(10) if (los<3) then direction -= 180 //do zmiany sprite'ów użyj skryptu Rewlisza EDIT: Wartości możesz oczywiście pozamieniać (liczba w random musi być zawsze większa niż ta druga+1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 up@ nei działa W create dodaj speed=5 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 ciągle nie taki efekt próbowałem wszystkich kodów i raz skacze do góry z kodem lenina "buja" się na boki ps mam jeszcze kod na grawitacje taki jak z FAQ może to istotne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Tak w ogóle to ta gra jest z widokiem z boku, czy z góry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 z boku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się