mcgluszak Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Mam obiekt NPC i trzy obrazki, każdy z obrazków ma trzy klatki. Obiekt losuje sobie jeden obrazek i zapisuje w zmiennej spr. Potem rysuje ten obrazek. Ale jak mam zrobić żeby ten obrazek się animował ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 image_speed = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 w create obiektu: GML spr = choose(spr1,spr2,spr3);//ustawianie obrazka image_speed = 15/30;//prędkość obrazka image_index = 0;//animacja zaczyna się od pierwszej klatki Edit Baca: co ty ty pierd..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgluszak Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 No ok, ale tan sprite ma mi się rysować, a nie być jako sprite obiektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 to co napisał Rewlisz i w drawie to: GML draw_sprite(spr,image_index,x,y) hmhmh? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgluszak Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Dzięki Zychu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi