Exigo Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Mam "kłopocik".. :P Chodzi mi o wychodzenie obiektu poza granice roomu i pojawianie się na drugim końcu... czyli np. obiekt leci na prawą krawędź po czym pojawia się przy lewej.. rozumiecie? Jest to często używane w gierkach których tematyka polega na niszczeniu asteroid. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 GML if x<(0-sprite_width()) x = room_width() if x>(room_width()+sprite_width()) x = 0 I tak dalej... //Całkowicie zle zrobiiłem, jedno zaprzecza drugiemu, sorry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 lol, to da sie w klockach zmienic... event: outside room klocek: warp screen, :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Znalazłem prostszy sposób: move_wrap(hor,vert,margin) Wraps the instance when it has left the room to the other side. hor indicates whether to wrap horizontaly and vert indicates whether to wrap vertically. margin indicates how far the origin of the instance must be outside the room before the wrap happens. So it is a margin around the room. You typically use this function in the Outside event. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Heh... widać że to move_wrap() jest najlepszym rozwiązaniem... lecz jest kłopot - co mam wpisać w hor, vert oraz margin? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 1,1,ilechcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Czy odwracać poziomo, czy odwracać pionowo, a margin w zależności jak daleko od ściany ma być statek, żeby go przeniosło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Ok,.. działa. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się