LoseKK Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Ostatnio zabrałem się do jakiegoś starego projektu i posiadam problem. Jak zrobić by napisy wyświetlało np.nad kolesiem( tam gdzie chce ale liczone od bohatera a nie od mapki bo mi wyświetla na rogu). Posiadam taki kod: GML draw_set_color(c_red); draw_set_font(font0); if bron=1 draw_text(+x=64,+y=32,' Ammo= '+string(amunicja)+' Ammo2= '+string(magazynek)+' Killed= '+string(global.zabici)+' Health= '+string(HP)) if bron=2 draw_text(+x=64,+y=32,' Ammo= '+string(amunicjagranat)+' Ammo2= '+string(maxamunicjagranat)+' Killed= '+string(global.zabici)+' Health= '+string(HP)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D!4bl0 Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 draw_set_color(c_red); draw_set_font(font0); if bron=1 draw_text(koles.x,koles.y,' Ammo= '+string(amunicja)+' Ammo2= '+string(magazynek)+' Killed= '+string(global.zabici)+' Health= '+string(HP)) if bron=2 draw_text(koles.x,koles.y,' Ammo= '+string(amunicjagranat)+' Ammo2= '+string(maxamunicjagranat)+' Killed= '+string(global.zabici)+' Health= '+string(HP)) gdzie koles to obiekt na którym ma byc napisane, w zalerznosci od wielkosci bedziesz muasiał pomajstrowac z "y" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoseKK Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Dzięki bardzo :thumbsup: . Do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi