Skocz do zawartości

Zablokowane Sound po soundzie i zerowanie globali


LolikZabijaka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam dwa pytania :

1.Mam taki kod na zmianę sounda :

GML
if sound_isplaying (Suprise)

&&

!sound_isplaying(Carcase1)

{

sound_loop(Carcase1)

sound_stop(Quied_Beform_storm)

}

jak przekształcić ten kod aby dźwięk "Suprise" najpierw ryknął a kiedy się skończy to ma zaraz po nim grać dźwięk Carchase1

 

2.

 

Jak wyzerować konkretne zmienne globalne np. po kolizji z obiektem albo po przejściu z konkretnego rooma do drugiego też konkretnego wiecie o co chodzi żeby zerowało tylko po przejściu np. z roomaX do roomaY a reszta ma zostawiać zmienne bez zerowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.

create:

GML
play_Suprise=1

 

step:

GML
if(play_Suprise)

if(!sound_isplaying(Suprise))

if(!sound_isplaying(Carcase1))

{

play_Suprise=0

sound_play(Suprise)

}

if(!play_Suprise)

if(!sound_isplaying(Suprise))

if(!sound_isplaying(Carcase1))

{

play_Suprise=1 // to mozna usunac zeby nie bylo petli

sound_play(Carcase1)

}

 

2.

room_start:

GML
if(room=roomY)

if(room_previous=roomX)

{

<zerowanie zmiennych>

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo zle podalem xD zaraz poprawie i dam w edicie, wybaczcie za wprowadzenie w blad ;)

 

room_start:

GML
if(room=roomY)

if(room_previous(room)=roomX)

{

<zerowanie zmiennych>

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...