Dawidds Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 A tak, z ciekawości czystej :D Jak namalować linię z antyliasingiem? Nie chodzi mi tu o "pseudo atyaliasing" (malowanie obok linii półprzeźroczystej kopii tejże linii), tylko normalny antyaliasing, niczym ścieżki w Photoshopie. Chodzi mi mniej więcej, jak taki algorytm działa. Bo nudzi mi się, to se jakieś wyzwanie postawie. Fajowski byłby właśnie AA, no ale, nie mam pojęcia, jak się do tego zabrać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Na szczescie zrobilem taki i na nieszczescie na razie sie nim nie podziele ;p Ale zaproponuje Ci cos: zainteresuj sie ponownym rzutowaniem na ekran tego co juz tam masz, z przesunieciem oczywiscie :) PS. Wiem ze to zbyt wiele nie pomoglo, ale teraz pytanie jaka technika to zrobic? pomysl o tym ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Kiedyś szukałem informacji na ten temat. Pamiętam, że gdzieś był skrypt na AA.. jedyne co wiem, to to, że napisał go jakiś azjata. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 włączyć interpolacje w ustawieniach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 To nie da takiego efektu jaki mu jest potrzebny ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Podziel się, co Ci szkodzi :P Jedyne na co ja wpadłem, to coś takiego: 1. Maluję zwykłą linię na surface'ie 2. Do zmiennej alpha_count zapisuje: a) Jeśli linia jest wyższa niż szersza - iloraz wysokości i szerokości b ) Jeśli linia jest szersza niż wyższa - iloraz szerokości i wysokości Ta zmienna będzie w praktyce przechowywała wysokość jednego "schodka" w linii. (długość jednej, prostej linii w linii. Cała duża linia składa się jakby z wielu, równych tych mini-linii :P) 3. Pętla, która powtarza się tyle razy, ile obliczyłem do tej zmiennej, i będzie malować coraz mniej przeźroczyste kopie linii, coraz niżej. Chyba wiecie, o co mi chodzi. To na pewno nie jest to :P Ale nic lepszego nie wymyślę :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 @3Up: To jest rozmydlanie :P Linia z AA? To możliwe? Ja bym AA robił na surface'ach z blendingiem i liniami dwukolorowymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Brawo Matthew - Gorąco ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Liniami dwukolorowymi Oo ? Że jedną linię maluje białą, stosunkowo grubą, a druga (no, kilka) w kolorze tła, po bokach...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się