Ali Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 To znowu ja :D Dziś mam taki problem : Chcę aby po wciśnięciu klawisza "Q" pojawił się obiekt, lecz w pozycji Orgina (tego czegoś co się ustawia w spricie ) i był do momentu kolizji z konkretnym obiektem. :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Event klawisza Q: GML instance_create(x,y,obiekt) Event kolizji: GML instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali Opublikowano 9 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 dzięki wielkie, narazie nie zamykam. Może jakiś problem jeszcze wystąpi. Edit: wystąpił, jak zrobić aby po 5 sekundach obiekt zmieniał sprita na poprzedni?? kto mi skasował sygne ?!?!?!??!?!?!!??!?!?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 GML sprite_index=//nazwa sprita Ale żeby zrobić na poprzedni to musisz stworzyć jakąś zmienną i potem zmieniać sprita względem jej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali Opublikowano 9 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 dużo mi to dało E: moja sygna powróciła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 GML //create: alarm[0]=room_speed*5 //alarm 0: sprite_index=sprite_jakiś o to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 kto mi skasował sygne ?!?!?!??!?!?!!??!?!?! Ciesz sie ze bez warna sie obylo, bo lamales punkt regulaminu o maxymalnej wysokosci tresci sygnaturki A Ty musisz od razu odpowiadać na takie głupie "zaczepki"? :P Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 tak muszę. Dzięki lenin pomogło. E: a jednak nie ^^ jak uzbroić alarm jeszcze raz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Człowieku, ty jesteś jakiś niepoważny? W kodzie, który ci podano jak na tacy, miałeś tylko 2 linie kodu. Naprawdę nie rozumiesz, jak to działa? GML (Alarm 0) sprite_index = jakis_sprite alarm[0] = ilosc_klatek; //TO ten kod "uzbraja" alarm. Co chcesz zrobic dokladnie to nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 do ewentu alarm0 dodaj to: alarm[0] = ilosc_klatek; i to bedzie "uzbrajac" alarm na nowo po jego wykonaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali Opublikowano 11 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 o to chodziło dzięki E: wszystkie sprity są zwrócone w prawo jak zrobić takie coś że jak będę szedł w lewo to sprite się obróci???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się